Hazard uitgevallen in de opwarming 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik wel , zelfs in het Vlaams zowaar, was dat Thais al gewoon aan het wordenKan geen stream vinden, jammer zeg.

Ja, kan allemaal zijn. Maar moet je dat als kapitein in een interview gaan zeggen?
Goed, vind Coosemans sowieso maar een onnozelaar. Deze ploeg heeft een echte kapitein nodig, met persoonlijkheid en leiderschap. Zo een Kana zou op zich de ideale kandidaat zijn, alleen weet ik niet of hij die stappen nog zal zetten sportief na al dat blessure leed. Al speelde hij gisteren wel een erg sterke partij imo.
Maar volgende week een blessure, en het is weer naar af.

Meer van Anderlecht verwacht? Hebt gij nog geen match van Anderlecht gezien dit jaar? Ik vind het raar dat Antwerp zo defensief voor de dag is gekomen. Anderlecht heeft nog maar 1 thuismatch gewonnen dit jaar. Was toch de kans om iets te doen vandaag. En dan van te voren eigenlijk al content zijn met 0-0. Bizar toch. Zelf Waregem is in Anderlecht gaan winnen8ste match op rij dat we amper iets creëeren maar wel eerste keer de 0. Het is toch al iets anders zeker. Wat een saaie match man man. Had wel meer van Anderlecht verwacht precies, feit is dat Union en Brugge gewoon mijlenver voor staan.
Daar zit nog een idee in om voetbal attractiever te maken. Je kan pas punten krijgen bij een gelijkspel als je gescoord hebt. 0-0 is beide ploegen puntenloos, alles vanaf 1-1 levert wel een punt op.Zo'n match waar beide ploegen eigenlijk 0 punten moeten krijgen.
Een bruine?Letterlijk 90 min verloren waar ik beter iets anders had meegedaan , al was het een trui breien , gvd zeg
een kersttruiEen bruine?
En om het heel attractief te maken. Een 7-7 gelijkspel levert 7 punten op aan beide partijenDaar zit nog een idee in om voetbal attractiever te maken. Je kan pas punten krijgen bij een gelijkspel als je gescoord hebt. 0-0 is beide ploegen puntenloos, alles vanaf 1-1 levert wel een punt op.

Ben ik blij dat ik nergens betaal om voetbal te zien momenteel. Zo wedstrijden als gisteren zullen me zeker niet overstag laten gaan om dazn te sponsorenLetterlijk 90 min verloren waar ik beter iets anders had meegedaan , al was het een trui breien , gvd zeg
Ligt niet alleen aan Vázquez, met Dolberg in de ploeg hebben we ook veel matchen gespeeld zonder een kans bij elkaar te voetballen. Dat is iets dat al even aan de gang is bij Anderlecht.Bizar toch hè.
Je verkoopt 1 van de beste spitsen uit de competitie, en vervangt hem door 1 van de slechtste die we ooit bij onze club hebben gezien. En dan verwonderd zijn dat je geen goals maakt en kansen creëert.
En dan heb ik het nog niet over de coach die je er dan nog eens hebt bijgehaald.
Uiteraard niet. Maar het helpt niet hè, zo een spits die worstelt met de bal.Ligt niet alleen aan Vázquez, met Dolberg in de ploeg hebben we ook veel matchen gespeeld zonder een kans bij elkaar te voetballen. Dat is iets dat al even aan de gang is bij Anderlecht.
Mjah, dan wordt er niet meer verdedigd héEn om het heel attractief te maken. Een 7-7 gelijkspel levert 7 punten op aan beide partijen![]()