De twee zwakste bij Club vandaag die nu op nog geen minuut tijd een mooie actie doen.Reis in de ploeg is op dit moment de grootste verzwakking. Over het algemeen is dit ook maar een zwakke ploeg zonder onyedika, ordonez.. cisse sandra is een drama.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De twee zwakste bij Club vandaag die nu op nog geen minuut tijd een mooie actie doen.Reis in de ploeg is op dit moment de grootste verzwakking. Over het algemeen is dit ook maar een zwakke ploeg zonder onyedika, ordonez.. cisse sandra is een drama.

Hopelijk zijn ze deze posts ingefluisterd!De twee zwakste bij Club vandaag die nu op nog geen minuut tijd een mooie actie doen.![]()
De technische staf zit in elk geval iets te lezen op een ipad.Hopelijk zijn ze deze posts ingefluisterd!

Ni zo zeker dat die afwijkt hoor
Duidelijk is het toch niet. Net beelden gezien van achter het doel en ik durf er nog altijd geen geld op zetten.Herhaling van achter de goal toonde duidelijk dat die afwijkte.
Als je het een paar keer achter elkaar bekijkt kan je toch wel duidelijk zien dat die bal lichtelijk wordt gedevieerd.Duidelijk is het toch niet. Net beelden gezien van achter het doel en ik durf er nog altijd geen geld op zetten.
Kerel heeft wel het lef om eens uit te halen vanuit een bijna onmogelijke positie ipv het eindeloos gebrei van Club de laatste jaren.
Hier is de tv nog altijd zwart tijdens de matchen. Dus geen oordeelAls je het een paar keer achter elkaar bekijkt kan je toch wel duidelijk zien dat die bal lichtelijk wordt gedevieerd.
Soit, afgeweken of niet. Drie punten weer binnen, da's het belangrijkste.

Met die rugbytackle van MacAllister komen jullie wel goed weg denk ik! Niet dat dat iets aan de uitslag zou veranderd hebben want terechte overwinning.Another walk in the dudenpark
Ja da was idd geen voetbal. Maar over de hele 90 min waren we gewoon dominant. Sterk begin van de competitie. Zorgane draait mee alsof die hier al jaren speelt.Met die rugbytackle van MacAllister komen jullie wel goed weg denk ik! Niet dat dat iets aan de uitslag zou veranderd hebben want terechte overwinning.
Daar ben ik jaloers op! Daar zaten wij ook achter maar logisch dat hij voor jullie koos.Zorgane draait mee alsof die hier al jaren speelt.
En over die 2 penaltyfases zegt ge niks.Bangoura ook nog steeds hetzelfde ongeleid projectiel.
2 fases waar die in andere matchen gewoon 2x terecht geel zou krijgen (speler onderuit maaien + hand in het gezicht van schrijvers) maar Dhondt zit precies weer in een praatgroep vanavond.
4 speeldagen ver en ik heb er nog geen minuut van gezien door die heisa met dazn. En eerlijk gezegd : het laat me zelf koud als ik telkens het matchoverzicht lees. In ieder geval zit er zo niets haast bij om een abonnement op de voetbal af te sluiten en ben ik blij om het geld in iets anders te steken.Waanzin dat Euvrard tegen dit Anderlecht een beetje gaat spelen voor een punt.
Vre se kijke eerste helft trouwens.
Dender die zelfs niet probeert aan te vallen, en Anderlecht dat het niet kan, en Bertacinni wat in dat dichtgemetst Dender laat knoeien. Terwijl je verdomme Dolberg op uw bank zitten hebt. Weer goed gezien van Hasi.
Een eventueel vertrek van Dolberg zou trouwens echt een ramp zijn voor deze ploeg. Hoe zeer men die ook als luie ongeïnteresseerde speler wil afschilderen.
Ja, ik ook enkel 2 matchen kunnen zien via zo een proefabonnement, maar geen enkele twijfel om ook nog een dazn abo te nemen.4 speeldagen ver en ik heb er nog geen minuut van gezien door die heisa met dazn. En eerlijk gezegd : het laat me zelf koud als ik telkens het matchoverzicht lees. In ieder geval zit er zo niets haast bij om een abonnement op de voetbal af te sluiten en ben ik blij om het geld in iets anders te steken.
Ze hebben nu weer 2 weken voor een akkoord. Volgende speeldag spelen we toch niet ( net als nog andere matchen). Zal voor Dazn een zwakke speeldag worden met hun views. Geen Brugge, Genk, Gent en Anderlecht op tvJa, ik ook enkel 2 matchen kunnen zien via zo een proefabonnement, maar geen enkele twijfel om ook nog een dazn abo te nemen.