Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vetlesen duwde wel duidelijk een speler omver vond ik2e afgekeurde goal zonder al te veel aan.![]()
Niet opgemerkt eerlijk gezegd, kzal nog eens moeten kijken naar herhalingen.Vetlesen duwde wel duidelijk een speler omver vond ik
Spelers stopten ook al met spelen voor de kopbal viel.Niet opgemerkt eerlijk gezegd, kzal nog eens moeten kijken naar herhalingen.
Echt een hopeloze keeper voor jullie. Vraag me echt af bij hoeveel eersteklassers die momenteel eerste keeper zou zijn.Jackers bij de laatste 6 tegengoals toch minstens 4 keer in de fout.
Afhankelijk welke ploegen met hun keepers wilt roulerenEcht een hopeloze keeper voor jullie. Vraag me echt af bij hoeveel eersteklassers die momenteel eerste keeper zou zijn.

Totaal onherkenbaar t.o.v. zijn sterke Play-offs 2 jaar geledenEcht een hopeloze keeper voor jullie. Vraag me echt af bij hoeveel eersteklassers die momenteel eerste keeper zou zijn.

Vertrouwen is een raar beestje hèTotaal onherkenbaar t.o.v. zijn sterke Play-offs 2 jaar geleden![]()
Zou die gewoon nog niet terug topfit zijn na die zware botsing in de CL?Totaal onherkenbaar t.o.v. zijn sterke Play-offs 2 jaar geleden![]()
Dat is als trainer toch om zot van te worden als uw voorzitter zich om de vijf botten komt moeien in uw kleedkamer?
8 in een dikke 800 minutenWas voordien ook niks waard tbhZou die gewoon nog niet terug topfit zijn na die zware botsing in de CL?
Meh, tijdens de laatste titel was hij goed maar daarna toch veel flaters imoDenk dat heel dat rotatiegegeven en dan die ene blunder hem mentaal serieus pijn heeft gedaan. Was daarvoor gewoon heel goed.