Jupiler Pro League 2025-2026

Tja hij trapt hem wel aan. Maar die Antwerp speler zet idd zijn been gewoon en loopt zelfs niet naar die bal

1e fase is volgens mij ook gewoon duwfout op Angulo
Ja, als ene op de bal wil trappen en ge steekt er uwe voet tussen, shotten ze op u ipv op de bal natuurlijk. Belachelijke penalty wat mij betreft

Ja, als ene op de bal wil trappen en ge steekt er uwe voet tussen, shotten ze op u ipv op de bal natuurlijk. Belachelijke penalty wat mij betreft

Lambrechts is ook de man die op speeldag 1 Vincent Janssen geen rood gaf nadat die de bal van de lijn sloeg.

Zelfs Kerk noemt het een ongelukkige actie/contact 😅 mja als je naar het contact kijkt is het een (domme) penalty

Elke week denk ik we leven op euforie maar langs de andere kant begin ik te denken wie gaat hier komen winnen? De switch van Wils naar Oosting is gewoon dag en nacht.

Amai, gaan we daar penalty's voor beginnen geven? Zijn eerste val was niet goed genoeg dus ging nog eens liggen.

Als een vis op het droge die 2e val, en al met de ogen naar de ref
Zou bijna denken dat het compensatie is

Hij ziet toch veel dingen nie heel zuiver hoor

Maar het brengt toch zoveel sfeer, mijnheer!
Kunt ge nu toch weinig medelijden mee hebben hè

Maar het brengt toch zoveel sfeer, mijnheer!
Breek mij de mond niet open! Voor de match vuurwerk, tijdens de rust rookbommen. Maar dan wel spandoeken en acties om de away-cultuur te redden.

Misschien is de huidige away-cultuur het gewoon niet waard om te redden.

Nu komt N'Diaye voor Kerk die hem aantrapt en laat hem doorspelen (doet zelfs teken naar N'Diaye van op te staan)

Dan zijt ge toch n arrogante kloot als ref
En wat een slechte match is dit na die 2-1

Terug
Bovenaan