Jupiler Pro League 2021-2022

Idd, gek eigenlijk. Zegt heel veel over de tegenstanders alvast.

Jullie ipv Antwerp in PO1 ging de spanning enorm verhoogt hebben alleszins, maar goed, dat hebben jullie natuurlijk aan jullie zelf te danken :p
Sinds de terugkeer van Tissoudali en Depoitre + Roef in de goal:
14 overwinningen (Bekerwinst inbegrepen)
1 gelijkspel (Cercle)
1 verliespartij (De Verboomen show)

In januari po 1 weggegeven. En ook meer ongeluk dan geluk met de arbitrage.

Denk dat als Gent in PO1 had gezeten dat het landschap er dan toch anders had uitgezien.

Maar goed das gelukkig (voor Club) niet gebeurd.

Over consequentie gesproken.
Als je zag hoe Radja en Delaet daarstraks tegen Visser mochten uitvliegen en waarvoor Zirkzee nu geel krijgt.
Tis echt onvoorstelbaar, maar fouten zien laat staan fluiten hola nee da doen we nie

Over consequentie gesproken.
Als je zag hoe Radja en Delaet daarstraks tegen Visser mochten uitvliegen en waarvoor Zirkzee nu geel krijgt.
Tis echt onvoorstelbaar, maar fouten zien laat staan fluiten hola nee da doen we nie
Visser was veel te laks daarnet.
Maar idd, de refs zitten niet op 1 lijn

Wat een zielige reactie van Bart Verhaeghe... Dat natrappen is nergens voor nodig.

Proficiat aan de Bruggefans en Club Brugge voor de titel. Een seizoen duurt lang, en iedereen weet dat er play-offs en kent het systeem dus terecht kampioen. En Club heeft ook een zwaarder programma gehad door de Europese campagne die ze hadden in het begin van het jaar. Daar verlies je natuurlijk ook frisheid mee, en dan moet je meer roteren en verlies je ook wel wat mee.

Maar veel respect voor Union wat ze de competitie bijgedracht hebben. Zonder Union zat er denk ik weinig spanning in onze competitie dit jaar, en dit is zeer knap, wat het eindresultaat ook mag worden. Geen kampioen misschien, maar uiteindelijk zal 1 en max. 2 ploegen nog over hun springen, en zijn ze absoluut één van de smaakmakers van dit jaar.

Anderlecht ook relatief mooi seizoen gedraaid. Gent ook na een moeilijke start nog een mooi einde van het seizoen. Hopelijk dat de concurrentie de laatste stapjes naar volgend jaar extra kan maken zodat het een spannend seizoen wordt volgend jaar.

Allè we willen gele kaarten bij het afbreken van een aanval in het arbitrage topic, maar nie alst voor onze ploeg is natuurlijk..

Kan nie aan de bal, duwt de aanvaller gewoon in de rug. Lijkt me gewoon een logische gele kaart
Kana eerst op de bal = geel
Schei uit man, wat een grap is dit. Ook al aan de drank gezeten

U woorden zijn nu ook mooi van toepassing op uw ploeg he niet?

Kana eerst op de bal = geel
Schei uit man, wat een grap is dit. Ook al aan de drank gezeten

U woorden zijn nu ook mooi van toepassing op uw ploeg he niet?
Hoezo ? Omdat ze 2 minuten staan te slapen ? Dat is niks nieuws hè.
Voor de rest nog niks gezien van Union behalve duwfouten en tijdrekken.

Benieuwd hoeveel tijd hm gaat bijtellen.
20seconde per uittrap ongeveer ligt het stil

Jammer. Ik denk dat een onverwachte kampioen de mensen begeestert en goed is voor de sport. Een grote ploeg met veel budget die zijn x-de titel binnenhaalt. Tsjah.

Ook voor de fans moet dat toch tegensteken? In mijn jeugd ging ik naar de wedstrijden van een basketploeg kijken. We zijn één keer bekerwinnaar geweest en dat feest was legendarisch. Had leuk geweest om nog een trofee te pakken maar eerlijk, dan liever één bekerwinst in plaats van vijf bekers op rij.

Terug
Bovenaan