Babaluna
Well-known member
Correct , goei bier oekAlles wat drie keer is, is triple![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Correct , goei bier oekAlles wat drie keer is, is triple![]()

Treble is iets andersTriple is iets anders he
Kwa beleving 100 maal beter dan de vorige twee.Jajajajaja!
Over de match... Verder op het elan van de laatste maanden, dus matig voetbal en toch punten pakken.
Niet de mooiste titel qua voetbal, maar woensdag was qua sfeer wel één de mooiste ooit.
Qua zomer idd! Het zijn vooral de wintertransfers die het verschil maakten. Als deze zomer Land en CDK vertrekken ben ik wel benieuwd hoe ze met al dat geld gaan om gaan. Direct inzetbare versterking vinden is helaas geen zekerheidHopelijk is wa betere transfers![]()
Tis nie de moment om da te zeggen, maar hij heeft wel gelijk.Man man man Verhaeghe toch weer weinig tact, ondanks dat er ergens een (klein) beetje waarheid zit in wat hij zegt.
Noemen ze tactvol zijn , voorzitters hebben dat nooitTis nie de moment om da te zeggen, maar hij heeft wel gelijk.

Idd, gek eigenlijk. Zegt heel veel over de tegenstanders alvast.Met de vingers in de neus po 2 gewonnen, zonder weinig tegenstand. Al vind ik het nog steeds zonde dat we po 1 gemist hebben. Nu de lijn doortrekken. Hein verlengen, Tiss houden, Torunarigha halen en nog 1 spits en een nr 10. Nog veel werk.

Ik ben club fan maar volg zijn verhaal totaal niet.Man man man Verhaeghe toch weer weinig tact, ondanks dat er ergens een (klein) beetje waarheid zit in wat hij zegt.
Goh, ja. Er is natuurlijk ook wel een reden waarom zoveel Belgische ploegen door buitenlandse investeerders worden overgenomen. Dat is een klimaat dat de G5 zelf mee gekweekt heeft met die stelsematige verdediging van het eigenbelang boven het competitiebelang. Tweede klasse is al jaar en dag een verwaarloosd kerkhof dat veel investeringen vergt en geen geld opbrengt...dan ben je haast verplicht om terug te vallen op buitenlands kapitaal.Tis nie de moment om da te zeggen, maar hij heeft wel gelijk.