Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Terecht geel, domme fout vooral. Begrijp die acties echt niet hè.De Laet, beenhouwer. Vuile bewuste fout
Was echt wel bewust CDK onderuit trappen.Terecht geel, domme fout vooral. Begrijp die acties echt niet hè.
Die van Dwomoh vond ik dan weer belachelijk eigenlijk.
Uiteraard, maar waarom doe je zoiets, begrijp dan nietWas echt wel bewust CDK onderuit trappen.
Wrsch omdat hij er aan de rust af gaat
Geel toch want Hendry was er nog? Maar idd, had de kers op de rotte taart die Mechele zijn wedstrijd is kunnen zijn.Uiteraard, maar waarom doe je zoiets, begrijp dan niet
Normaal is het rood voor Mechelen hè, hij haalt met de arm Frey gewoon neer. Doorgebroken man alleen op doel af
Omdat Hendry intussen terug was en Mechele dus niet meer laatste man was.Waarom is dit geen rood voor Mechele?
Nu gaan we ze niet horenDit was gewoon rood voor Mechele als ik de herhaling zie.

Dit was gewoon rood voor Mechele als ik de herhaling zie.
Gaat om de arm ernaFrey loopt hem toch eerst omver.
Ja heb men post ook geedit.Geel toch want Hendry was er nog? Maar idd, had de kers op de rotte taart die Mechele zijn wedstrijd is kunnen zijn.
Gaat om de arm erna