Jupiler Pro League 2021-2022

En Schreuder zou akkoord zijn met Ajax wordt net gemeld bij de Telegraaf. Ben toch niet overtuigd.

Ge kunt nu toch niet boos zijn omdat ze het nu wel juist doen? Hier nu wat verontwaardigd zitten reageren omdat ze wel correct optreden is toch belachelijk.

Consequent zijn allemaal goed en wel maar supporters zijn ook niet consequent, alst in het voordeel van u ploeg is ist geen probleem maar als het in het nadeel is staan we allemaal klaar met de hooivorken en de toortsen.
Niet (altijd) waar. Ik kon leven met de gele kaart voor Mignolet (omdat ik tijdrekken verafschuw), maar vond de snelheid waarmee die gegeven werd niet consequent. ;)

1/12 tegen Club. ;)

Van mij mogen ze ook weg hoor. Al was dit wel BIZAR spannend.
Het grootste voetbal sprookje in het Belgische voetbal sinds Lierse wss verpest door die play-offs. Een kampioen van een reguliere competitie ben je na een heel seizoen, niet dankzij de vorm van het moment. Maar alles voor de 'spanning' en het geld. Nee dank u, zoals de laatste jaren heb ik geen minuut van de PO's gezien.

En Schreuder zou akkoord zijn met Ajax wordt net gemeld bij de Telegraaf. Ben toch niet overtuigd.
Idem, overtuigt mij ook niet. Nooit het gedacht gehad dat we een match wonnen door een andere ploeg systematisch te overklassen.

Ben curieus of Club Mazzu wil aantrekken. (en of die dat zou willen.)

Niet (altijd) waar. Ik kon leven met de gele kaart voor Mignolet (omdat ik tijdrekken verafschuw), maar vond de snelheid waarmee die gegeven werd niet consequent. ;)
Maar niet iedere scheidsrechter bestraft op dezelfde manier dus scheidsrechters met elkaar gaan vergelijken op dat vlak is al fout, en niet iedere situatie en omstandigheid is dezelfde, dat die in zo'n match sneller bestraft als in een match waar het nergens om gaat is toch logisch vind ik? Als diezelfde scheidsrechter dat in een vergelijkbare situatie opnieuw doet is die toch net wel consequent?

Idem, overtuigt mij ook niet. Nooit het gedacht gehad dat we een match wonnen door een andere ploeg systematisch te overklassen.

Ben curieus of Club Mazzu wil aantrekken. (en of die dat zou willen.)
Als ze binnenlands gaan, lijkt Vrancken mij de enige logische keuze. Heeft zelf al aangegeven dat hij beschikbaar is…

Het was gene penalty.
Het was wel buitenspel.

De VAR heeft het hier dus eens goed gedaan.

Union verdiende wellicht meer op die 2 wedstrijden, ik had het ze best gegund....

....maar toch blij dat het wellicht voor Club zal zijn. :tongue:

Dat Anderlecht nog voor een CL-ticket kan gaan, is eigenlijk ook een voordeel voor ons. Zijn wij sowieso kampioen als Union verliest op Anderlecht?

Terug
Bovenaan