Jupiler Pro League 2021-2022

Waarom krijgt Mitoma daar geen rood trouwens? Moet het spel stilgelegd worden alst rechtstreeks rood is ofzo?
Zal weer een achterlijke “regel” zijn om het te verklaren waarom het geen rood is.
Gisteren een gelijkaardige fase met boucaut, eerst balvoordeel en dan toch rood. Maar de vraag is, of hij zou teruggekomen zijn op de rode kaart als er inderdaad gescoord werd.

Als titel de titel pakt is het gewoon dik verdiend. Union laat het in de cruciale fase gewoon afweten.
En Vanzeir is de mol. Laatste 2 penaltie gemist en dan nog paar weken brommen voor een vuistslag.

ik denk toch dat Brugge hier in het voordeel is. terugmatch is woensdag al, gaat niet veel veranderd zijn bij beide ploegen.
Waarom krijgt Mitoma daar geen rood trouwens? Moet het spel stilgelegd worden alst rechtstreeks rood is ofzo?
zal ergens een regel zijn dat als het rood is dat ze penal moeten geven of zo. of omdat de goal toch gevallen is? maar dit was gewoon een speler neerhalen, moet gewoon rood zijn.

Zal weer een achterlijke “regel” zijn om het te verklaren waarom het geen rood is.
Gisteren een gelijkaardige fase met boucaut, eerst balvoordeel en dan toch rood. Maar de vraag is, of hij zou teruggekomen zijn op de rode kaart als er inderdaad gescoord werd.
Ge haalt 2 fases door elkaar.
De rode kaart kwam meteen en terecht.
Het doelpunt werd afgekeurd na VAR interventie na dat Bouceaut onterecht balvoordeel gaf, dus ook terecht afgekeurd.

Lekkere prestatie weer, enkel Frey had er precies zin in vandaag.

Wel nog een plezante namiddag gehad eigenlijk met dank aan de zon, pintjes en goede sfeer.

Bij Kana is alles de laatste matchen eruit aan ‘t komen dat erin zat. Een echte patron aan ‘t worden op de 6.

Werd hier onlangs nog uitgelachen door iemand omdat ik in deze speler geloofde. Bewijst deze playoffs dat dat geloof terecht was.

Dat middenveld met Kana en Arnstad zoveel meer voetballend vermogen dan met Olssen en Refaelov.

Ook de terugkeer van Delcroix een wereld van verschil met Magallan.

Werd hier onlangs nog uitgelachen door iemand omdat ik in deze speler geloofde. Bewijst deze playoffs dat dat geloof terecht was.

Dat middenveld met Kana en Arnstad zoveel meer voetballend vermogen dan met Olssen en Refaelov.

Ook de terugkeer van Delcroix een wereld van verschil met Magallan.
Olssen is dan ook echt een non-voetballer en totaal geen materiaal voor Anderlecht, toch?

Maar ik vind dat jullie zo snel helemaal weg zijn van bepaalde spelers terwijl die weinig laten zien hebben. Arnstad heeft een leuk halfuur gehad tegen Club, ja. Kompany is dan al bezig van “grootste carrière van alle spelers op het veld”. Kana is mij nu persoonlijk niet zo opgevallen als hij speelde.

Ik had bij Sambi Lokonga hetzelfde gevoel eigenlijk. Altijd lyrisch doen terwijl die amper iets van impact had. Als ik dan iets durfde zeggen over El Hadj was het kot ook te klein en zie wat een rotseizoen die gehad heeft.

Geen verwijt naar u persoonlijk maar die Neerpede fetisj valt me wel vaker op :p Bevestig eerst eens een seizoen denk ik dan.

Terug
Bovenaan