Jupiler Pro League 2021-2022

Dat vind ik ne moeilijke, was die fase al lang afgefloten?, lijkt eerder actie in actie en geen reactie. Maar als hij rood geeft zou het niet geheel onterecht zijn.
We moeten ook eerlijk zijn he. Die eerste "trap" is in de fase en absoluut geen natrappen, maar dat tweede is toch niet om te bal nog weg te shotten eh?

Rood voor Buchanan. Zo'n zever moet er echt wel uit.

Maar voor Arnstad had ik ook echt wel rood verwacht.
Arnstad had je eigenlijk zeker 2x geel kunnen (moeten) geven
Eerst voor die roekeloze tackle en dan nog voor die tik aan Balanta

Vind het dan wel jammer dat onze analisten/media daar geen aandacht aan besteden want hier is wel een zeer duidelijke herhaling van in tegenstelling tot die duwfout waar ze maar niet over kunnen zwijgen

Aanvoelen he. Om maar gewoon te zeggen dat het allemaal zo zwart/wit niet hoeft te zijn (ik zag al artikels die deze fase verkocht als dat Club hierdoor misschien 30 miljoen euro misliep).
Hm denk dat ik hetzelfde artikel gelezen heb maar ge moet ook wel tegoei lezen e. Daarin werd gezegd dat als Club 1 puntje te kort komt dat ze hiernaar gaan wijzen als oorzaak, wat uiteraard niet de oorzaak gaat zijn. Dat is een kleine doch niet onbelangrijke nuance e.

Hm denk dat ik hetzelfde artikel gelezen heb maar ge moet ook wel tegoei lezen e. Daarin werd gezegd dat als Club 1 puntje te kort komt dat ze hiernaar gaan wijzen als oorzaak, wat uiteraard niet de oorzaak gaat zijn. Dat is een kleine doch niet onbelangrijke nuance e.
Dat en die onnozele hooligans van Beerschot :)

Kdacht dat ze fluiten voor de eerste botsing => vrije trap anderlecht => duw Murillo => reactie Buchanon

Kdacht dat ze fluiten voor de eerste botsing => vrije trap anderlecht => duw Murillo => reactie Buchanon
Ik heb moeten kijken zonder geluid, dus geen idee, maar zelfs als Club-fan moeten we hier toch eerlijk zijn dat het rood was he? Er worden uitvluchten en verzachtende omstandigheden gezocht, maar die zijn er niet. Als Club-fan zie ik zo'n dingen ook niet graag gebeuren eerlijk gezegd. Dat kan niet dat je op zo'n niveau zo reageert.

Bal is al dan niet buiten dus eerste duw is nog een 'duel' op het moment dat de ref fluit voor inworp

Nu nadien (2e helft) is er ook nog een duw geweest van Murillio op Bauchanan wat gewoon een reactie was buiten een duel.
Maar ja als je die 1e rood gaf kan die 2e fase niemeer gebeuren

Als hij rood trekt heb je uiteindelijk niks te zeggen, maar 4 dagen artikels over "Club bestolen in de 2e minuut" etc etc, maar geen woord over "Club komt goed weg na 10minuten" stoor ik me harder aan dan die incompetente kerel in het oranje

Ik heb moeten kijken zonder geluid, dus geen idee, maar zelfs als Club-fan moeten we hier toch eerlijk zijn dat het rood was he? Er worden uitvluchten en verzachtende omstandigheden gezocht, maar die zijn er niet. Als Club-fan zie ik zo'n dingen ook niet graag gebeuren eerlijk gezegd. Dat kan niet dat je op zo'n niveau zo reageert.
Ik denk ook wel dat ik mijn eerste post zei "Als we echt gaan mierenneuken..." voor mij moet dat echt niet en kan gerust zeggen dat Buchanon echt gefrustreerd stond te spelen zonder reden en dat zijn gedrag/reacties echt onnodig waren.

Maar toch vooral duidelijk de mindere geweest van de Carolo's over de hele match bekeken.
Het was een kutmatch. Heel zeker. En onze overbetaalde vedetten waren weer zo lomp om te gaan counteren ipv de bal in de ploeg te houden.

Toch ben ik het kotsbeu met dat riedeltje dat de ene ploeg beter is. Dat wil niet zeggen dat die achterlijke kutscheidsrechters het zo mogen blijven begaaien. Eerst is er die fase met Koffi die rood had moeten hebben. Dan is er die Charleroi-speler die gaat liggen en hands maakt. Dan wordt Onuachu alweer voor de zoveelste keer neergehaald in de 16. Maar ja, hij is meer dan 2 meter en dus moet hij maar tegen een stootje kunnen. Om te kotsen onze refs. Daarmee dat geen enkele ref uit België nog Europees mag fluiten. Het lachertje van Europa zijn we.

En dan krijgt ge weer een lachende reactie. Jongens, veel plezier met het niveau van de Jupiler Pro League en hun scheidsrechters. Als jullie dit als de standaard vinden is het goed.

Ik ga morgen fijn naar Feyenoord-PSV kijken. Geen klotestadions daar en daar durven de scheidsrechters voor de camera te komen.

Houdoe, clowns.

En dan krijgt ge weer een lachende reactie. Jongens, veel plezier met het niveau van de Jupiler Pro League en hun scheidsrechters. Als jullie dit als de standaard vinden is het goed.

Ik ga morgen fijn naar Feyenoord-PSV kijken. Geen klotestadions daar en daar durven de scheidsrechters voor de camera te komen.

Houdoe, clowns.
Nu was de uitleg van de buitenspel-goal van PSV, van vorige week, nu niet echt het voorbeeld dat dat iets goeds is, dat ze voor de camera komen :unsure: .

Terug
Bovenaan