Silence
Well-known member
Gevonden! Hoe kan ik dat hier uploaden ?Ben aan het zoeken.
Iemand een idee hoe je hier een filmpje post alvast ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gevonden! Hoe kan ik dat hier uploaden ?Ben aan het zoeken.
Iemand een idee hoe je hier een filmpje post alvast ?
Dat vind ik ne moeilijke, was die fase al lang afgefloten?, lijkt eerder actie in actie en geen reactie. Maar als hij rood geeft zou het niet geheel onterecht zijn.
We moeten ook eerlijk zijn he. Die eerste "trap" is in de fase en absoluut geen natrappen, maar dat tweede is toch niet om te bal nog weg te shotten eh?Dat vind ik ne moeilijke, was die fase al lang afgefloten?, lijkt eerder actie in actie en geen reactie. Maar als hij rood geeft zou het niet geheel onterecht zijn.
Arnstad had je eigenlijk zeker 2x geel kunnen (moeten) gevenRood voor Buchanan. Zo'n zever moet er echt wel uit.
Maar voor Arnstad had ik ook echt wel rood verwacht.
Hm denk dat ik hetzelfde artikel gelezen heb maar ge moet ook wel tegoei lezen e. Daarin werd gezegd dat als Club 1 puntje te kort komt dat ze hiernaar gaan wijzen als oorzaak, wat uiteraard niet de oorzaak gaat zijn. Dat is een kleine doch niet onbelangrijke nuance e.Aanvoelen he. Om maar gewoon te zeggen dat het allemaal zo zwart/wit niet hoeft te zijn (ik zag al artikels die deze fase verkocht als dat Club hierdoor misschien 30 miljoen euro misliep).
Dat en die onnozele hooligans van BeerschotHm denk dat ik hetzelfde artikel gelezen heb maar ge moet ook wel tegoei lezen e. Daarin werd gezegd dat als Club 1 puntje te kort komt dat ze hiernaar gaan wijzen als oorzaak, wat uiteraard niet de oorzaak gaat zijn. Dat is een kleine doch niet onbelangrijke nuance e.

Eerst vooral de duw van Murillo als echt wil mierenneuken
Ik heb moeten kijken zonder geluid, dus geen idee, maar zelfs als Club-fan moeten we hier toch eerlijk zijn dat het rood was he? Er worden uitvluchten en verzachtende omstandigheden gezocht, maar die zijn er niet. Als Club-fan zie ik zo'n dingen ook niet graag gebeuren eerlijk gezegd. Dat kan niet dat je op zo'n niveau zo reageert.Kdacht dat ze fluiten voor de eerste botsing => vrije trap anderlecht => duw Murillo => reactie Buchanon
Bal is al dan niet buiten dus eerste duw is nog een 'duel' op het moment dat de ref fluit voor inworpKdacht dat ze fluiten voor de eerste botsing => vrije trap anderlecht => duw Murillo => reactie Buchanon
Ik denk ook wel dat ik mijn eerste post zei "Als we echt gaan mierenneuken..." voor mij moet dat echt niet en kan gerust zeggen dat Buchanon echt gefrustreerd stond te spelen zonder reden en dat zijn gedrag/reacties echt onnodig waren.Ik heb moeten kijken zonder geluid, dus geen idee, maar zelfs als Club-fan moeten we hier toch eerlijk zijn dat het rood was he? Er worden uitvluchten en verzachtende omstandigheden gezocht, maar die zijn er niet. Als Club-fan zie ik zo'n dingen ook niet graag gebeuren eerlijk gezegd. Dat kan niet dat je op zo'n niveau zo reageert.
Wel weer geen penalty gekregen voor duidelijk hands, maar dat laat de media niet zien.Genkgeniaal einde
buitenspel![]()
Maar toch vooral duidelijk de mindere geweest van de Carolo's over de hele match bekeken.Wel weer geen penalty gekregen voor duidelijk hands, maar dat laat de media niet zien.
Ook Koffi had zuiver rood moeten hebben.
Het was een kutmatch. Heel zeker. En onze overbetaalde vedetten waren weer zo lomp om te gaan counteren ipv de bal in de ploeg te houden.Maar toch vooral duidelijk de mindere geweest van de Carolo's over de hele match bekeken.
Nu was de uitleg van de buitenspel-goal van PSV, van vorige week, nu niet echt het voorbeeld dat dat iets goeds is, dat ze voor de camera komenEn dan krijgt ge weer een lachende reactie. Jongens, veel plezier met het niveau van de Jupiler Pro League en hun scheidsrechters. Als jullie dit als de standaard vinden is het goed.
Ik ga morgen fijn naar Feyenoord-PSV kijken. Geen klotestadions daar en daar durven de scheidsrechters voor de camera te komen.
Houdoe, clowns.
.