Radbraker
Well-known member
Het tilt ons niveau naar boven, kijk maar naar het coëfficiënt.Toch echt reclame voor het voetbal die playoffs.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het tilt ons niveau naar boven, kijk maar naar het coëfficiënt.Toch echt reclame voor het voetbal die playoffs.
Hij wordt in de 16 geduwd en laat zich dan overdreven vallen om de fout mee te krijgen. Er is effectief contact in zijn rug, hoe kan dit nu een zuivere schwalbe zijn. Dit soort discussies zijn voor mij gewoon hatelijk en laat gewoon zien dat je door uw gekleurde bril niet objectief situaties kunt beoordelen.Hij liep eerst nog een meter om dan te vallen als ie (volledig) in de 16 stond. Als dat geen zuivere schwalbe is, komaan zeg.
Voor de rest, logische 0-0. Niet tevreden mee, maar niets verloren laat ons zeggen.
.?Jammer dat die poging vanop afstand van Hoedt niet rechtstreeks binnen ging. Had graag de verbaasde reacties gezien wanneer er dan gewoon met een doelschop zou hervat worden.
Nathan Verboomen zou dat sowieso gemist hebbenJe kan niet rechtstreeks scoren na een scheidsrechtersbal.

Dan is dat de letterlijke betekenis van een scheidsrechterlijke dwaling. Klacht indienen dan als club zijnde.Nathan Verboomen zou dat sowieso gemist hebben![]()
Die 1% is de Gavin .Dan is dat de letterlijke betekenis van een scheidsrechterlijke dwaling. Klacht indienen dan als club zijnde.
Nu goed, 99% in het stadion en dit forum wist dit waarschijnlijk niet.
Murillio toch ook Buchanan in zene zak .Genoten van Kana en Arnstad. Ook heel blij om Delcroix terug een helft te zien spelen.
Wat Magallan daar allemaal uitstak de eerste helft was wel om zot van te komen. Nog 4 matchkes en we zijn er vanaf. Ondanks hij toch zijn diensten heeft bewezen dit seizoen. Volgend seizoen hopelijk een fitte Delcroix en Debast ter beschikking.
Invalbeurt van Ait El Hadj ook niet slecht. Paar sterke acties bij.
Ik had de indruk dat er iets speelde tussen Buchanan en Murillo. Kennen die elkaar nog van in de VS? Waren hele hevige duels.Murillio toch ook Buchanan in zene zak .
Vanaken /CDK niet gezien
Arnstad heel sterk
Die zullen elkaar al wel regelmatig tegengekomen zijn in de interlands tussen Panama en Canada vermoed ik?Ik had de indruk dat er iets speelde tussen Buchanan en Murillo. Kennen die elkaar nog van in de VS? Waren hele hevige duels.
En misschien Joos vanavond in Extra Time.Die 1% is de Gavin .
Als Mignolet er nog heel even aanzit ist wel gewoon doelpuntJammer dat die poging vanop afstand van Hoedt niet rechtstreeks binnen ging. Had graag de verbaasde reacties gezien wanneer er dan gewoon met een doelschop zou hervat worden.
Dat weet ik ook. Vandaar dat ik "rechtstreeks" er bij zet.Als Mignolet er nog heel even aanzit ist wel gewoon doelpunt
De Joos zal wel Iets vinden op te kunnen Bashen op KompanyEn misschien Joos vanavond in Extra Time.
Peterke zal FCB ophemelen.