Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik begrijp de wissel volledig hoor, ik zou wellicht hetzelfde doen. Maar dat Mechele week in week uit mag blijven staan, terwijl die allesbehalve secuur is snap ik niet.tja je wil geen rood riskeren ook
Bwah ik vond vrij gelijk opgaand , zelfs met de foutenWeer niet kunnen profiteren...

Hij liep eerst nog een meter om dan te vallen als ie (volledig) in de 16 stond. Als dat geen zuivere schwalbe is, komaan zeg.Was inderdaad penalty maar geel voor een schwalbe van Amuzu? Komop seg, hij doet er zeker een schep bovenop maar word ook effectief geduwd in zijn rug.
Niet overdrijven hè. Penalty kan je geven maar toch geen rode kaartMeh, Anderlecht sterk verdedigend dus een gelijkspel is billijk.
Mààr als de arbitrage competent is krijgen we na 3 minuten een penalty en spelen we tegen 10 man.
Maar toch, Varhaeghe hé.
Niet het juiste beeld ter beschikkingWel benieuwd in welke bocht ze zich weer gaan wringen om die niet gefloten penalty goed te praten.
Kan je wel nog geven als het een bewuste duw/tackle is om de fout te maken.De dubbele bestraffing (penalty + rode kaart) wordt toch ook niet meer gedaan dacht ik? Of is dat weeral veranderd?
Dus dan heb je eigenlijk maar 1 herhaling nodig, gewoon de juisteKan je wel nog geven als het een bewuste duw/tackle is om de fout te maken.
Hier kan je nog oordelen dat het in duel is dus zal je geen rode kaart krijgen.
Op tv trouwens 4-5 herhalingen nodig om 1 te krijgen waarbij ze dan nog moeten enorm op inzoomen om het te zien, op de rest nie heel duidelijk te zien. Dus mss ook gewoon nie clear en obvious ?
Maar rood, nee, maar hij is er al 90 minuten over aant wenen
Ook waar natuurlijk. Maar deze kwam wel een stukje later als de andere. Misschien een camera die nie verbonden was ofzoDus dan heb je eigenlijk maar 1 herhaling nodig, gewoon de juiste