Jupiler Pro League 2021-2022

Dit had anders ook wel geel mogen zijn voor Hoedt. Waarom gaan tackelen als er al gefloten is? Deed ie echt puur omdat het Lang is.
Lang ging ook door met zijn actie, dan kan je beter geen risico nemen en tackelen. Zou net zo goed gefluit uit het publiek kunnen zijn.

Adamyan erop na de rust alsjeblieft. Ik krijg echt het schijt van deze opstelling. Genre: "zet uw 5 meest technische spelers op het veld en ze forceren wel iets." We hebben nood aan de acties van een echte spits. Ik vind ook dat Brugge dit seizoen het beste heeft gespeeld met hem tussen de lijnen.

Hadden altijd moeten voorstaan met dat eerste kwartier, vooral ook met die penalty die niet gefloten is. De rest van de eerste helft was matig en gelijker opgaand.

Hadden altijd moeten voorstaan met dat eerste kwartier, vooral ook met die penalty die niet gefloten is. De rest van de eerste helft was matig en gelijker opgaand.
Kunnen wij uiteindelijk ook zeggen hè, Mignolet heeft er 2 moeten pakken.
Ge hebt ook maar 1 kans gehad hè, die van Lang (moet wel binnen)

Valt nu toch goed mee? Bikkelt goed mee maar echt met randzaken bezig vond ik nu niet
Bwa daar ff Chance dat verboomen zen regels van vorige week is vergeten of hij had geel voor mekkeren. Dat doorspelen als gefloten is, dat kronkelen na die botsing.

Ik heb weer het gevoel dat hij vooral zichzelf interessant wil maken. En die bal moet hm gewoon binnenschieten

Al die fouten ook zonder geel, alleen jammer dat ze met 4 man de belangrijkste fout weer niet zien. Rood en penalty na 3 min was echtbideaal geweest.

Sowieso penalty toch wel. En geel voor de opzichtige schwalbe van Amuzu, kom zeg, echt belachelijk gewoon.

Los daarvan een logische 0-0 momenteel

Terug
Bovenaan