Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waarom? Seizoen is voorbij voor Gent. Met 11 tegen 11 verliezen we dit echt niet, zelfs al is het een oefenwedstrijd.Ja lap, ik had gehoopt dat Gent wel zijn best nog ging doen om PO2 te winnen.
Als Gent PO2 wint valt de barragewedstijd tussen de 4de van PO1 en de winnaar van PO2 weg en gaat het Europees automatisch naar die eerste, niet?Waarom? Seizoen is voorbij voor Gent. Met 11 tegen 11 verliezen we dit echt niet, zelfs al is het een oefenwedstrijd.
Ja maar wat kan Gent dat schelen bedoelde hijAls Gent PO2 wint valt de barragewedstijd tussen de 4de van PO1 en de winnaar van PO2 weg en gaat het Europees automatisch naar die eerste, niet?
Maar waarom zouden we dit willen winnen? Er ligt niemand in Gent wakker van PO 2.Als Gent PO2 wint valt de barragewedstijd tussen de 4de van PO1 en de winnaar van PO2 weg en gaat het Europees automatisch naar die eerste, niet?
Ja maar wat kan Gent dat schelen bedoelde hij
Voor de eer?Maar waarom zouden we dit willen winnen? Er ligt niemand in Gent wakker van PO 2.
Nee, ik begrijp het sowieso ze dat Gent wel het gevoel heeft dat het seizoen erop zit. Maar een mens mag toch al eens hopen hé!Gomez is na nieuwjaar toch ook niks meer vind ik.Voor de eer?Nee, ik begrijp het sowieso ze dat Gent wel het gevoel heeft dat het seizoen erop zit. Maar een mens mag toch al eens hopen hé!
Bij ons trouwens Mycha (voor Gomez, die niet eens op de bank zit) en Kana (voor Olsson) in de basis. Hopelijk zit het seizoen van Gomez er nog niet op, maar verdedigend gaat Mycha toch (hopelijk) voor meer stabiliteit zorgen.
Hopelijk van onze kant lolGaan we in Brussel eindelijk voetbal zien dit weekend?
Nee klopt nietIdd exact hetzelfde. Geel voor protest en tweede geel omdat het niet onmiddellijk stopt. Ik vond het bij Kompany terecht en nu ook, maar zoals je zelf zegt: zolang ze dit maar consequent doen. De twee gele voor Vadis zijn ook terecht, de eerste was duidelijk, de tweede voor vrij agressief protest waarin hij zelfs geen gelijk had. Hij deed alsof zijn gele kaart te vergelijken was met die fase, maar dat was het imo niet.

Gohja, ik vind beide niet onterecht, maar met de duidelijke voorwaarde dat men dit consequent toepast.Nee klopt niet
1e geel voor Kompany was omdat hij op de dugout klopte en de 2e voor zijn protest
Dat rood voor Hein is belachelijk, net zoals dat van Kompany
geel voor ne klop op nen dugout vind ik belachelijk .Gohja, ik vind beide niet onterecht, maar met de duidelijke voorwaarde dat men dit consequent toepast.