Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Overduidelijke penaltiefout op Samoise niet gefloten, kunnen nog keer liegen dat er geen beelden zijn. Dus niets gelijk qua flaters.Allè Gent een VAR fase, en vandaag Anderlecht. In Brussel zullen ze al tevreden zijn dat het nu gelijk staat qua flaters
Ik ben niet zeker of de VAR hier mocht tussenkomen, want er is toch contract? Scheids vond het blijkbaar voldoende om er een penalty voor te floten, dus ik denk dat dit niet onder clear error valt?Kweet het niet. 't Is geen schwalbe in elk geval, maar of hij tegen zijn eigen been loopt door een eerdere aanraking of niet, is niet te zien op de beelden.
Valt dat eigenlijk onder clear error, of is de VAR weer zever aant verkopen?
In een matige ploeg is het al eens gemakkelijker om op te vallen hè.El Hadj hoe hard kan je bergaf gaan na uw seizoen vorig jaar
Staat zelfs nie in het Sporza verslag. En ge staat 2-0 voor dus dit lijkt me niet van belang voor het MatchresultaatOverduidelijke penaltiefout op Samoise niet gefloten, kunnen nog keer liegen dat er geen beelden zijn. Dus niets gelijk qua flaters.
bwahIn een matige ploeg is het al eens gemakkelijker om op te vallen hè.
Wel de belangrijkste goal van t seizoenEl Hadj hoe hard kan je bergaf gaan na uw seizoen vorig jaar