Olson zei zelf dat hij bang was dat hij rood ging krijgen voor de tackel in een interview
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Met het "geluk" van Antwerp zie ik die juist nog met een diefje ergens iets pakken zeJa het is op zich wel logisch. Al is Ciske ook geen doelpuntenmachine natuurlijk.
Gewoon nogal voorspelbaar op deze manier
El Hadj zie ik persoonlijk liever spelen dan Yari, verdedigende taken doet hij ook veel makkelijker/beter.
Ik had liefst ook Gent samen met ons in PO1 want die pakken sowieso iets tegen club
Eupen - Oostende en Antwerp - Cercle worden naar zaterdagavond verplaatst.wat wordt er verplaatst?
Kortrijk is al weken in vakantie modusKomaan Anderlecht, we hebben ons lot weer in eigen handen!
Al zou het wel typisch zijn moesten we nu zelf niet kunnen winnen natuurlijk.
T is voor logistieke redenen, zeker niet voor het geldEupen - Oostende en Antwerp - Cercle worden naar zaterdagavond verplaatst.

Jammer dat er geen beelden zijn van de andere kant gefilmd (ik heb ze alvast nog niet gezien). Op de beelden die ik wel heb al gezien, heb ik het gevoel dat er inderdaad nog een 'schoppende' beweging is op het einde maar echt duidelijk is het niet.4 speeldagen schorsing voor Hjulsager (waarvan 2 met uitstel)
Gent gaat (uiteraard) in beroep
Kortrijk is al weken in vakantie modus
Overdreven, zoals zo vaak. En nergens beelden te zien na de mogelijks buitenspel goal van Cercle. Duurde 3 min om de lijn te trekken en nergens zijn die beelden te zien, ongelooflijk eigenlijk.4 speeldagen schorsing voor Hjulsager (waarvan 2 met uitstel)
Gent gaat (uiteraard) in beroep
Ken je KVK niet, als ze safe zijn is het al genoeg en besparen ze geld op winst premies. Normaal moet dit simpel zijn voor jullie. Ale met voetbal weet je nooit maar ik durf gerust geld zetten op Anderlecht.Maar Anderlecht die op bezoek komt kan mss nog voor wat extra motivatie zorgen?
En als wij dan weer in zo een dagje zijn dat onze afwerking rampzalig is, kan zo een match zomaar op een gelijkspel eindigen.
Grote kans idd dat het weer 0,0 wordt maar soms, heel soms kan het spoken in KortrijkKen je KVK niet, als ze safe zijn is het al genoeg en besparen ze geld op winst premies. Normaal moet dit simpel zijn voor jullie. Ale met voetbal weet je nooit maar ik durf gerust geld zetten op Anderlecht.
Ff deschacht bellen met insider news
Welk verhaal???Als dat verhaal van Joos over die goal van Cercle waar is kunnen we er beter mee stoppen.