Tis nog lang niet gedaan ze. Al zouden we deze match toch echt niet meer in de problemen mogen komen.Proficiat Anderlecht, jullie doen gewoon wat moet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tis nog lang niet gedaan ze. Al zouden we deze match toch echt niet meer in de problemen mogen komen.Proficiat Anderlecht, jullie doen gewoon wat moet.
Idd zeg. Hoe onlogisch ook als je 2-0 voor staat om 2 snelle spelers met diepgang in te brengen …Aah de Kompany wissels, er zijn nog zekerheden
Daar gaat het niet om hoor.Idd zeg. Hoe onlogisch ook als je 2-0 voor staat om 2 snelle spelers met diepgang in te brengen …

Welk grote gelijk ? Een rechtsbuiten MOET daar gewoon zijn op dat moment.Het grote gelijk van Kompany.
Zolang je Raman en Amuzu als volwaardige kernspelers ziet kan je het niet maken die 90 minuten op u bank te laten zitten.
Maar goed, jij zou er dus Arnstad opgooien. Bizar. Ben jij er dan echt van overtuigd dat Kompany daar zomaar wat staat te doen? Dat daar geen idee achter zit?
Maar zijn gezien onze kern ook gewone logische wissels.Welk grote gelijk ? Een rechtsbuiten MOET daar gewoon zijn op dat moment.
Bij 2-0 en geen kans weggegeven zou ik die jongen zeker eens een kans geven. En Stroeykens kan ook wat Raman nog 15 minuten doet eigenlijk.
Kompany weet wel wat die doet hoor, maar telkens Amuzu - Raman voor Zirkzee - Refaelov rond minuut 65-70 begint standaard te worden.
Persoonlijk begrijp ik niet waar gij u zo druk in maakt. De zekerheid onder Kompany is ook dominant technisch mooi totaalvoetbal met veel kansen maar niet altijd de kwaliteit om het af te maken. U opjagen in een paar wissels is toch echt wat luxegeklaag, zeker als je weet dat hij dit seizoen al een bijzonder hoge succesratio haalde met zijn invallers.Aah de Kompany wissels, er zijn nog zekerheden
Jep we moesten er nu overheen, volgende week ging dat niet meer lukken.Goeie overwinning, maar als we volgende week niet winnen zullen we er niets mee zijn. Maar we hebben het weer in eigen handen, dat is het belangrijkste!
Beelden niet gezien, maar dit durf ik anders wel betwijfelen...Ja maar dan moet hm wel raken natuurlijk.
Als ge hem niet raakt brengt ge hem niet in gevaar. Al weet ik niet of die regel nog bestaat.
Nuja het scheelt ook maar een fractie van een seconde natuurlijk.
Olsen maakt te vaak onnodige domme fouten
Denk zelf niet dat hij de bal uit zen voeten wil tackelen maar de pas tegenhouden , glijd door , voor mij toch gewoon geelBeelden niet gezien, maar dit durf ik anders wel betwijfelen...
Is alsof je rood geeft voor een gruweltackle maar lichte schorsing omdat zijn been niet in twee is, zo werkt het natuurlijk niet (of zou het niet mogen alvast).
Intentie telt, niet de gevolgen.
Ik ken de regels echter niet exact, daarom betwijfel ik het gewoon, maar het zou me logisch lijken.
Antwerp heeft vooral erg veel maturiteit om een match dood te doen. Ook een kwaliteit. En de beste keeper in de competitie op dit moment.Toch wel jaloers op het spel dat Anderlecht en Gent laten zien. Soit, we zitten erbij en we zien wel waar we uit komen. Belangrijkste is Europees voetbal afdwingen.
Kortrijk heeft overigens 3/30 gehaald, zeg nooit nooit maar daar verwacht ik niet al teveel tegenstand van.
Probleem is dat je de intentie nooit 100% weet tenzij je gedachten kan lezen. Is altijd een half/half-inschatting.Beelden niet gezien, maar dit durf ik anders wel betwijfelen...
Is alsof je rood geeft voor een gruweltackle maar lichte schorsing omdat zijn been niet in twee is, zo werkt het natuurlijk niet (of zou het niet mogen alvast).
Intentie telt, niet de gevolgen.
Ik ken de regels echter niet exact, daarom betwijfel ik het gewoon, maar het zou me logisch lijken.
Ja het is op zich wel logisch. Al is Ciske ook geen doelpuntenmachine natuurlijk.Maar zijn gezien onze kern ook gewone logische wissels.
2-0 met nog bijna 20 minuten te spelen? , dan zet ik er liever 2 jongens op die al bewezen hebben een goal te kunnen maken.
Goed. Mooie en verdiende overwinning. Zonde van de blessure van Verschaeren. Leuke invalbeurt van Ait El Hadj.
Maar nu 2 weken na mekaar een finale. Want volgende week kan je gewoon weer gelijk gaan spelen op KVK, en speel je PO2.
Jammer dat Gent EN RSCA er niet meer inzit. Want lijken mij grotere aanwinsten voor Po1 dan Antwerp.