Offside!COME ON !!!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Offside!COME ON !!!
Verschaeren is toch echt geen speler voor Anderlecht
Die speelt veel te zenuwachtigZo frustrerend hoe vaak die goed in positie staat om te scoren mr dan net tikje teveel nodig heeft of slecht afwerkt
Tis al gedaan se , gene fucking Amuzu plsZo frustrerend hoe vaak die goed in positie staat om te scoren mr dan net tikje teveel nodig heeft of slecht afwerkt
El-Hadj niet veel beter spijtig genoeg.Tis al gedaan se , gene fucking Amuzu pls
Toch liever hem dan ik loop , ik loop en ne kutpassPff het mag toch eens gaan stoppen met die blessures ze...
El-Hadj niet veel beter spijtig genoeg.

Vond dat die goed weg kwam met geel. Gestrekt been richting knie, geen bal, veel te laat.Olson raakt hier niks, tackle langs de man.
Stervende zwaan en Lambrechts trekt geel, wat een niveau weer
Elke keer iemand valt, contact of niet fluit die, zo kan ik het ook

Ja tuurlijk gevaarlijke tackle. Maar raakt helemaal niks.Vond dat die goed weg kwam met geel. Gestrekt been richting knie, geen bal, veel te laat.
wil gewoon de pass blocken maar schuift door en maakt fout geel is correctJa tuurlijk gevaarlijke tackle. Maar raakt helemaal niks.
Als hij hem raakt is het gewoon rood
Kunt ge in mijn ogen ook rood voor gevenVond dat die goed weg kwam met geel. Gestrekt been richting knie, geen bal, veel te laat.
Anderlecht supporters waar ik mee kijk vonden het toch ook voor wat het waard is![]()
Fysieke integriteit van een speler in gevaar brengen toch? Of is dat afgeschaft?Ja tuurlijk gevaarlijke tackle. Maar raakt helemaal niks.
Als hij hem raakt is het gewoon rood

Ja maar dan moet hm wel raken natuurlijk.Fysieke integriteit van een speler in gevaar brengen toch? Of is dat afgeschaft?![]()