fcberke
Well-known member
Ja, de VAR dacht dat het niet voldoende was voor rood. Dus als ik even kort door de bocht mag gaan als jou was de fase van Vanaken ook maximaal geel.Tja als ge die kaart van Dusenne nu ziet zijn we uitgepraat zeker.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, de VAR dacht dat het niet voldoende was voor rood. Dus als ik even kort door de bocht mag gaan als jou was de fase van Vanaken ook maximaal geel.Tja als ge die kaart van Dusenne nu ziet zijn we uitgepraat zeker.
De ref trekt hier toch meteen rood ? Komt geen VAR in tussenJa, de VAR dacht dat het niet voldoende was voor rood. Dus als ik even kort door de bocht mag gaan als jou was de fase van Vanaken ook maximaal geel.
Onvoorstelbaar4 weken schorsing voor Dusenne, waarvan 3 effectief. Waddafak

Het werd dringend tijd dat ze eens een voorbeeld gingen stellen.4 weken schorsing voor Dusenne, waarvan 3 effectief. Waddafak
- Statistiek: Noë Dussenne kreeg al zijn 8e rode kaart uit zijn carrière in de Jupiler Pro League. Sinds hij zijn debuut maakte (in 2011) doet niemand slechter.
Just. My mistakeOdoi was 2 keer geel dus 1 speeldag

Skov Olsen heeft die gegeven waarop Rits scoorde en dat was eigenlijk de slechtste van allemaalKan eens niet iemand anders dan Lang die corners gaan geven? Tijdens vorige wedstrijden waren die ook al niet om over naar huis te schrijven en vandaag weer van hetzelfde.