Jupiler Pro League 2021-2022

Op dat moment zat Genk wel goed in de match toch?

Maar hebben ze zelfs tussen de palen getrapt ondertussen?

Edit: ff opgezocht, Bongonda 1 keer
Genk had veel balbezit, maar deed er niks mee.
Die 2 doelpunten waren ook geen 100% counters hè, gewoon heel knappe doelpunten.

Onuachou intussen al 2x door op de keeper en ene keer Debast zijn sokken kapot getrapt.

We winnen een topper :clap: of telt Genk dat 8e staat ook niet als topper

Blij dat we deze keer niet de traditionele squeeky bum time hebben gekregen, al laten we het wel weer na om het na rust helemaal te beslissen. Maar goed, de 3 (heel belangrijke) punten zijn binnen.

Ik dacht dat Aster zei Verheyen niet. Verkeerd verstaan dan.

Sonck lult toch wat uit zijn nek soms hoor.
Ik dacht dat hij net een smsje had van iemand die akkoord ging, kan goed zijn dat ik verkeerd was hoor.

Verheyen zei eens dat al die gasten op training geen scheenbeschermers dragen en constant van die tikken krijgen en er niks van maken, maar in de match dan rollen en wenen en rood vragen. DUS het zou wel kunnen :p

Eigenlijk zijn quasi alle trainerswissels toch weer een flop geworden dit seizoen. Cercle schiet mij nu te binnen waar het wél een goede zet is geweest, maar voor de rest toch maar matig tot zelfs slecht?

benieuwd of ons stadion tijdig speelklaar geraakt tegen woensdagavond.
Heb er alleszins geen goed oog in momenteel
Nu nog een forfaitnederlaag zou wel een goede samenvatting van ons seizoen zijn

Eigenlijk zijn quasi alle trainerswissels toch weer een flop geworden dit seizoen. Cercle schiet mij nu te binnen waar het wél een goede zet is geweest, maar voor de rest toch maar matig tot zelfs slecht?
Paar dingen daarover:
* Als de mensen die de vorige (matige) trainer kozen een nieuwe moeten kiezen, is de kans reëel dat dat opnieuw een matige trainer is. Waarom zouden ze het ineens wel goed kunnen inschatten?
* Kortstondig is er vaak wel een soort van shockeffect mogelijk als spelers die niet aan spelen toekwamen dubbel gemotiveerd zijn om zich te tonen enzovoort, maar at the end zal vooral de kwaliteit van de kern de resultaten bepalen.
* Een trainer heeft vooral impact in de algemene werking/sturing, als hij die macht mag hebben. Een kern vormen, de doorstroming vanuit de beloften, de spelfilosofie, de andere trainers die spelers voorbereiden, de staff rond zich, het al dan niet de nadruk leggen op de fysieke omkadering, etc. En in de negatieve betekenis het te veel meeheulen met makelaars en minder op de scouting afgaan. Veel trainers in België hebben niet de capaciteiten om dat geheel richting te geven, of willen/mogen dat niet eens. Laat staan dat ze dan ook in staat zijn om zich aan te passen aan de kwaliteiten van hun kern.

Terug
Bovenaan