Naar Mid Mid aan 't luisteren met die Tom Saintfiet, wat een zeveraar is me dat zeg. Ik snap dat die geen kansen krijgt hier. Frustraties tot en met omdat hij geen kansen krijgt en maar op iedereen afgeven.
Op een half uur tijd is het volgende al gepasseerd:
* "KVO onder Vanderhaeghe was goed en onder Blessin niet dus Vanderhaeghe > Blessin"
* "Een goeie trainer kan uit weinig materiaal meer halen kijk maar naar mij ik won ooit met Burkina Faso een match tegen Ghana" of zoiets
* "Rijkaard was slecht want hij degradeerde met Sparta. Ja hij won met Barcelona de CL maar dat had mijn oma ook gedaan. Ah ja ik won dat jaar met Emmen van Sparta."
* "Trainers die geen diploma zouden niet mogen beginnen."
"Het is moeilijk aan die trainerscursus te beginnen, ik was enkele jaren trainer toen ik binnenraakte."
"Ik zeg niet dat je een goeie trainer bent als je zo'n diploma hebt."
* "Die cursus volgde ik met serieuze namen zoals Hasi, Peeters en Emmerechts."
* Over de Afrikaanse trainers: "men zou kleur, afkomst, nationaliteit, etc. moeten vergeten, dat is niet belangrijk."
Twee minuten later een zwaar pleidooi om in België met minder buitenlanders te werken.
* Kompany die 3 jaar tijd krijgt is voor hem een voorbeeld dat we "soms nogal kritisch zijn voor eigen trainers en niet kritisch zijn voor buitenlandse trainers."
Tjonge jonge.