Jupiler Pro League 2021-2022

Ik was de afwas aant doen en in achtergrond wast ofl -genk, dus ik kijk even dat beeld heynen dat leek toch zeker rode kaart, penalty zag ik de bal op de arm botsten ik weet niet of het terecht of onterecht is.

Ik was de afwas aant doen en in achtergrond wast ofl -genk, dus ik kijk even dat beeld heynen dat leek toch zeker rode kaart, penalty zag ik de bal op de arm botsten ik weet niet of het terecht of onterecht is.
Om die twee fases gaat het eigenlijk niet. Die rode kaart was terecht en die penalty van Leuven lijkt me ook penalty. Arm was niet langs het lichaam en wordt geraakt door de bal.

Het gaat om die fase 4 minuten daarvoor. Arteaga krijgt een duw en geraakt daarom uit balans om te koppen. Strafschop dus. Na die fase blijft het spel doorgaan zonder dat de bal buiten gaat. Daarna is er dus die fase met hands. De scheids fluit, maar gaat niet naar de fase van Arteaga kijken, maar wel naar die van OHL. In plaats dat Genk een strafschop moet krijgen, krijgt Leuven nu een strafschop die er niet was geweest als Genk die strafschop had gehad. Van mogelijk 1-2 naar 2-1 dus. 3 punten weg.

Om die twee fases gaat het eigenlijk niet. Die rode kaart was terecht en die penalty van Leuven lijkt me ook penalty. Arm was niet langs het lichaam en wordt geraakt door de bal.

Het gaat om die fase 4 minuten daarvoor. Arteaga krijgt een duw en geraakt daarom uit balans om te koppen. Strafschop dus. Na die fase blijft het spel doorgaan zonder dat de bal buiten gaat. Daarna is er dus die fase met hands. De scheids fluit, maar gaat niet naar de fase van Arteaga kijken, maar wel naar die van OHL. In plaats dat Genk een strafschop moet krijgen, krijgt Leuven nu een strafschop die er niet was geweest als Genk die strafschop had gehad. Van mogelijk 1-2 naar 2-1 dus. 3 punten weg.
Ja dat best pijnlijk,maar als er 4 minuten tussen zit zal de VAR ook niks in het oortje gezegd hebben, heb het net even bekeken op YT dat acht je toch niet voor mogelijk.
De scheidsrechters dat is hier puur willekeur ofwel zitten wij te klagen, of genk, rsca antwerp er is geen enkele club dat ze voortrekken heb eerder dat ze moed willig dingen doen.
Neem nu die kaart voor Lang over wat gaat dit drie maal rood op 4 matchen dat hij floot bij brugge. Ik weet hij irritant, doet debiele dingen maar dan gewoon rood geven omdat hij op zijn kop niet laat zien. Wij spelen niet goed dus we staan waar we moeten staan maar stel dat je laforge Club tweemaal tegenkomt po's

Omdat ge nog altijd met straffen zit. Ge wordt ook zwaarder gestraft als ge de intentie hebt om de man te raken.
Ja maar moest enkel rood getrokken worden bij de intentie om iemand te raken zouden er weinig kaarten zijn natuurlijk.
Tenzij je over de strafmaat/schorsing nadien spreekt maar daar ging het niet om.

Hoe slecht was Dion Cools gisteren? Desastreuze vertoning van die jongen. De Bock is al niet veel beter meer. Dra-ma-tisch, ik hoop dat we ons redden.

Hoe slecht was Dion Cools gisteren? Desastreuze vertoning van die jongen. De Bock is al niet veel beter meer. Dra-ma-tisch, ik hoop dat we ons redden.
Hoop jij dat? Ik hoor al veel bij supporters van een soort restart in 1B.
Stel u eens voor Testwedstrijden tegen Deinze :laugh: en dan de boot in :laugh:

@quo_vadis : ik snap eigenlijk die “geweldig” niet, het is niet dat daar in Kortrijk 5000 man meer gaat zitten. En een leuk burenduel minder

@quo_vadis : ik snap eigenlijk die “geweldig” niet, het is niet dat daar in Kortrijk 5000 man meer gaat zitten. En een leuk burenduel minder
Jullie keren wel terug naar 1ste. Daar is ook jullie plaats. Maar wat leedvermaak over de miserie bij jullie is altijd leuk 😇

En er zijn de laatste tijd veel te veel derby’s geweest met soms 4 op 1 seizoen. Neemt de charme een groot deel weg

Wat minder West-Vlaamse teams zou nochtans niet slecht zijn voor de competitie. Dan denk ik aan ploegen als Zulte Waregem, Oostende of Club Brugge die best wel mogen zakken van mij.

6 positieve testen bij Beerschot in aanloop naar de wedstrijd tegen Kortrijk.
Inclusief Holzhauser, Sanusi, Suzuki, Lemos en Bourdin. Dat zijn 5 basisspelers in een reeds gigantisch slechte ploeg. Ik zou u proficiat met de 3 punten wensen @quo_vadis, maar die hadden jullie zelfs zonder die covid-gevallen wel gepakt :unsure:

Inclusief Holzhauser, Sanusi, Suzuki, Lemos en Bourdin. Dat zijn 5 basisspelers in een reeds gigantisch slechte ploeg. Ik zou u proficiat met de 3 punten wensen @quo_vadis, maar die hadden jullie zelfs zonder die covid-gevallen wel gepakt :unsure:
Met KVK weet je nooit. Ik zie ons eigenlijk wel verliezen bij jullie. Gewoon omdat het kan 😡

Misschien wint ge wel met de U21, slechter dan de basisploeg nu kan toch haast niet meer :unsure:

Naar Mid Mid aan 't luisteren met die Tom Saintfiet, wat een zeveraar is me dat zeg. Ik snap dat die geen kansen krijgt hier. Frustraties tot en met omdat hij geen kansen krijgt en maar op iedereen afgeven.

Op een half uur tijd is het volgende al gepasseerd:
* "KVO onder Vanderhaeghe was goed en onder Blessin niet dus Vanderhaeghe > Blessin"
* "Een goeie trainer kan uit weinig materiaal meer halen kijk maar naar mij ik won ooit met Burkina Faso een match tegen Ghana" of zoiets
* "Rijkaard was slecht want hij degradeerde met Sparta. Ja hij won met Barcelona de CL maar dat had mijn oma ook gedaan. Ah ja ik won dat jaar met Emmen van Sparta."
* "Trainers die geen diploma zouden niet mogen beginnen."
"Het is moeilijk aan die trainerscursus te beginnen, ik was enkele jaren trainer toen ik binnenraakte."
"Ik zeg niet dat je een goeie trainer bent als je zo'n diploma hebt."
* "Die cursus volgde ik met serieuze namen zoals Hasi, Peeters en Emmerechts."
* Over de Afrikaanse trainers: "men zou kleur, afkomst, nationaliteit, etc. moeten vergeten, dat is niet belangrijk."
Twee minuten later een zwaar pleidooi om in België met minder buitenlanders te werken.
* Kompany die 3 jaar tijd krijgt is voor hem een voorbeeld dat we "soms nogal kritisch zijn voor eigen trainers en niet kritisch zijn voor buitenlandse trainers."

Tjonge jonge. 🤡

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan