Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet akkoord. Joos zat daar gisteren in Extra Time ook over te memmen, maar ge kunt daar gewoon nooit een deftige lijn in trekken. Tissoudali doet dat nu voor (no disrespect) een kleine van 5 jaar die ie denk ik van haar nog pluim kent, de volgende die het doet voor zijn dode opa ofzo, die krijgt dan ook geen geel? Of voor zijn tante waar nen terminale kanker is vastgesteld?Ik vind dat ze daar gerust een onderscheid mogen maken over welke boodschap het gaat , dit verdiend zelfs geen geel .
Ik erger mij daar de laatste jaren zó hard aan...dat ze eens een voorbeeld nemen aan rugby of American Football. Zeker bij die laatste lopen ook een hoop halve gare baasjes rond elke zondag, maar refs worden daar gerespecteerd zoals het hoort.Dat is volgens mij wel een regel, dat bij een fout enkel de gedupeerde en de kapitein verhaal mogen gaan halen bij de scheidsrechter? Dus het is gewoon een kwestie van de regels toepassen.
Niet akkoord. Joos zat daar gisteren in Extra Time ook over te memmen, maar ge kunt daar gewoon nooit een deftige lijn in trekken. Tissoudali doet dat nu voor (no disrespect) een kleine van 5 jaar die ie denk ik van haar nog pluim kent, de volgende die het doet voor zijn dode opa ofzo, die krijgt dan ook geen geel? Of voor zijn tante waar nen terminale kanker is vastgesteld?
D'r is een hele duidelijke lijn, en als 'm met dat shirt het veld oploopt weet ie al waaraan ie zich kan verwachten als ie dat shirt laat zien. Dan is 't niet aan de scheids om daar de moraalfilosoof te spelen en naar eigen goeddunken die lijn op te schuiven of te negeren.
Hoe duidelijk kan een regel zijn? Shirtje uittrekken = geel. Of daar nu een shirt met een boodschap onder zit of niet doet er toch niet toe? Als je bepaalde boodschappen terug gaat toelaten en sommige niet, ga je weer bepaalde grijze zones creëren waarover men kan discussiëren.
Ik zie het probleem ook niet in deze regel eigenlijk. Voetballers weten heel goed dat deze regel bestaat en Tissoudali bv. wist heel goed dat die een gele kaart ging krijgen, ik heb hem daarover ook niet zien klagen.
Wel, dat hoort niet eens wereldvreemd te zijn aangezien zo'n schop bestraft moet worden met rood. Dus als daar geel voor wordt getrokken ligt dat aan de scheidsrechter en niet aan het reglement. Daarnaast is het sowieso niet logisch om bepaalde overtredingen met elkaar te gaan vergelijken, want sommige zullen inderdaad erger zijn dan anderen. Maar in het geval van een rode kaart is er nog het bondsparket om te beslissen over een bijkomende straf in het geval van extra schorsingsdagen.Ik vind het compleet wereldvreemd om iemand die zijn shirt uittrekt zelfs zonder boodschap, dezelfde sanctie krijgt dan iemand die zijn tegenstander half in twee schopt.
Wordt dringend tijd dat de fifa eens werk maakt van regels die de sport vooruit helpen, ipv zich op zulke banaliteiten te focussen.
Waarom moet je per se vieren door uw shirt uit te trekken?Ik heb die 'geel voor shirt uittrekken' ook altijd achterlijk gevonden. Een beetje vreugde en spontaneïteit mag toch nog wel zeker? Net als die kaarten voor te uitbundig vieren.
Marginaal is spuwen , racisme, vechten , ectHet is mss banaal, maar toch ook gewoon marginaal om je truitje uit te trekken of niet soms?
Nu dragen ze nog een ondertrui, al dan niet met opschrijft... Wil je een statement maken, dan kan je dat perfect tonen zonder het af te doen.
Zonder ondertrui is het gewoon, kijk eens naar mij, ik ben een marginale voetballer en wil mijn stoere body eens tonen
Los van dat zijn er zaken die uiteraard belangrijker zijn, en dringend moeten aangepakt worden.
Had beter zijn trui gewoon naar boven gedaan zonder uit te doen. Dan zei niemand hier iets vanHet is mss banaal, maar toch ook gewoon marginaal om je truitje uit te trekken of niet soms?
Nu dragen ze nog een ondertrui, al dan niet met opschrijft... Wil je een statement maken, dan kan je dat perfect tonen zonder het af te doen.
Zonder ondertrui is het gewoon, kijk eens naar mij, ik ben een marginale voetballer en wil mijn stoere body eens tonen
Los van dat zijn er zaken die uiteraard belangrijker zijn, en dringend moeten aangepakt worden.
Emotie, spontaniteit,... dat zijn toch allemaal zaken die ze graag zo snel mogelijk uit het voetbal geklopt krijgen? Dat is al jaren aan de gang dat elke speler en supporter liefst van al in een mooi keurslijf gestoken wordt. Van enige authenticiteit is al lang geen sprake meer want franchises in "tempels" brengen meer op dan clubs in stadions.Ik heb die 'geel voor shirt uittrekken' ook altijd achterlijk gevonden. Een beetje vreugde en spontaneïteit mag toch nog wel zeker? Net als die kaarten voor te uitbundig vieren.
Voila.Belachelijke regel uiteraard, mag van mij ook direct afgeschaft worden, maar de regel is er dus die moet gevolgd worden, ge kunt daar toch echt geen uitzonderingen op maken. Hier liggen zagen dat scheidsrechters niet consequent en rechtlijnig in beslissingen zijn maar dan wel tergelijkertijd vragen voor uitzonderingen op bestaande regels.
Dury was al jaren het probleem, lag aan de basis van deze tristesse. Moest al 2-3 jaar vroeger buiten gelegen hebben.Bravo fans van Waregem. Dury moest buiten van jullie, en we spelen nu nog slechter. Ik heb het altijd gezegd dat Dury niet het probleem was. Gunde hem nu eens dat afscheidsseizoen. En dan in de zomer kun je dan rustig opbouwen met een trainer. Maar blijven de resultaten uit, dan moet altijd eerst de kop van de coach rollen.
Vanderhaeghe ook... Bij Cercle deed hij het niet slecht. Hij deed het beter dan Alexander Blessin bij Oostende. De ene smijten ze buiten, de andere is nu coach in de serie A.
Een v/d redenen waarom Belgische trainers moeilijk slagen in't buitenland is omdat we een idiote trainerscultuur hebben, en omdat trainers altijd eerst rollen, en dan pas naar de spelers of bestuur wordt gekeken.