Jupiler Pro League 2021-2022

dus door een fout van de VAR is Standard 2 punten kwijt :rofl:
Het zou niet mogen, en het werkt niet zo, maar het compenseert toevallig wel de 2 punten die ze teveel kregen tegen Cercle toen Amallah een offside-goal scoorde (maar de VAR-technologie toen nog in 2D werkte en die niet correct kon ingrijpen).

Ik heb de titel al opgegevn, endat dutsen is begonnen in maart 2021 kan geen enkle goed prestatie van Club herinneren ( mss die op leipzig ).
Je kan niet elk jaar kampioen spelen de honger is wat weg. onze as van onze ploeg is het slabakken Mechele, vormer, rit, mechele
Het lijkt er idd op dat je het jaar te lang aan het steunen bent op die centrale as die al jaren dezelfde is.
Iedereen streeft naar een centrale as die je niet elk seizoen moet veranderen want dat is een kapstok waar je de rest van u ploeg aan kan ophangen maar het probleem is dat je die evengoed wel moet onderhouden en dat is hier precies niet gebeurd.
Nuja, PO 1 halen en volgend seizoen gericht versterken zeker? Kzou ineens toch ook een andere trainer zoeken want van deze wordt niemand warm denk ik.

Een schorsing krijgt Lang dus niet voor de rode kaart. "De uitsluiting volstond", klinkt het vanuit het Referee Department. En daarmee is de kous af.

Euh nee??? Wil dus zeggen dat het terecht rood was, en dat de volgende die de ref aanraakt ook mag gaan douchen.

dus door een fout van de VAR is Standard 2 punten kwijt :rofl:
Net zoals elke ploeg meermaals meemaakt op een seizoen, zowel in het voordeel/als in het nadeel.

De clubs zouden beter een signaal geven dat de VAR beter en professioneler wordt. Met rechtzaken aan te spannen toon je je altijd als een heel kleine ploeg. Iedere ploeg kan zo klacht indienen.

Ik vind het allemaal nog veel te vroeg om te zeggen.
Momenteel is Union met overschot de beste ploeg, dat wel, maar het zijn nog minstens 10 wedstrijden + play-offs. Er kan nog zoveel gebeuren.
Als Union nu pakweg 7 vd 10 wedstrijden verliest en Club wint ze alle 10, dan zijn de rollen plots omgedraaid en zou Club het verdienen.
Ik doe zo'n uitspraken pas na de reguliere competitie.
Inderdaad. Het is nog vroeg. Voorlopig van veel blessures gespaard gebleven. Al zijn Koslowski, Mitoma & Lapoussin toch out nu.
Maar dat zijn niet de sleutelspelers. Zeker vanvoor hebben we weinig wisselmogelijkheden. Ik zie ons echt nu opeens niet verliezen van STVV. De week erna, op Charleroi wordt wel opnieuw een stevige test.

1*sybWGCMJ2DBnghjOl-ItAw.jpeg

En geen uitleg waarom de VAR niet tussenkwam bij die slag van Balanta ?
Zelfs al is het zijn 2e geel moet die toch nog tussen komen voor rechtstreeks rood.

Begint lachwekkend te worden daar in Tubize.
De uitleg ivm Lang is toch ook geen uitleg

Terug
Bovenaan