Jupiler Pro League 2021-2022

Ik was net in slaap aan het vallen en dan scoort Raman. Anderlecht heeft uiteindelijk weinig problemen.

Ik zie Club géén kampioen worden dit jaar. Allé ze mogen mij bewijzen van het tegendeel. Ik heb er persoonlijk gewoon géén goed oog in.
Union word gewoon kampioen ze , write it down , gene stress , niks te verliezen , 10 op 12 tegen den top .
Ze kunnen alleen nog stresse in de PO's omdat ze het niet gewoon zijn
Het zou in ieder geval dik verdiend zijn .

Ik was net in slaap aan het vallen en dan scoort Raman. Anderlecht heeft uiteindelijk weinig problemen.

Ik zie Club géén kampioen worden dit jaar. Allé ze mogen mij bewijzen van het tegendeel. Ik heb er persoonlijk gewoon géén goed oog in.
Daarstraks nog gezegd tegen iemand: positief blijven. 2x winnen tegen Union in de Play-Offs en je staat gelijk. Zo snel kan het gaan natuurlijk. :biglaugh:

Waarmee ik niet wil zeggen dat dat gaat gebeuren hè, maar het zou zomaar is kunnen. Ik ben er van overtuigd dat Union sowieso nog een soort van terugval gaat kennen en dan is het nog maar de vraag hoe ze gaan reageren ALS(!) de kloof kleiner begint te worden. Nu spelen ze misschien nog vrijuit, maar in de Play-Offs gaat die druk er sowieso bijkomen.

Langs de andere kant kan het bij Brugge alleen maar in stijgende lijn gaan vermoed ik. Iedereen is terug van interlands en blessures. Ik vertrouw erop dat Schreuder zijn ideeën tegen de Play-Offs nog beter in de ploeg gaan zitten dan nu het geval is.

As I said: positief blijven als Club-fan.

Nie vergeten. Play offs met 4 ploegen dus maar 6 matchen.
In 10 matchen kunt ge 5 punten rechttrekken in 6 zie ik het niet gebeuren. Ik zie geen enkel van de achtervolgers alles winnen

De rest zit met veel meer druk. 1 mis stam en het is voorbij

Iemand een idee hoeveel Union staat om kampioen te worden momenteel? 😅😂

Daarstraks nog gezegd tegen iemand: positief blijven. 2x winnen tegen Union in de Play-Offs en je staat gelijk. Zo snel kan het gaan natuurlijk. :biglaugh:

Waarmee ik niet wil zeggen dat dat gaat gebeuren hè, maar het zou zomaar is kunnen. Ik ben er van overtuigd dat Union sowieso nog een soort van terugval gaat kennen en dan is het nog maar de vraag hoe ze gaan reageren ALS(!) de kloof kleiner begint te worden. Nu spelen ze misschien nog vrijuit, maar in de Play-Offs gaat die druk er sowieso bijkomen.

Langs de andere kant kan het bij Brugge alleen maar in stijgende lijn gaan vermoed ik. Iedereen is terug van interlands en blessures. Ik vertrouw erop dat Schreuder zijn ideeën tegen de Play-Offs nog beter in de ploeg gaan zitten dan nu het geval is.

Het probleem dat ik zie bij Club is dat ze eigenlijk al een heel jaar niet goed meer spelen. De problemen zijn niet dit seizoen begonnen. Vorig jaar PO was het al harken en dat is doorgetrokken dit seizoen. Vandaar twijfel ik ook of het daar goed gaat komen

Union kan zeker nog een terugval kennen. Maar dat maakt allemaal weinig uit als de concurrentie zelf niet beter speelt. Bij Brugge gaat het niveau achteruit, Antwerp speelt al een heel seizoen als een degradatiekandidaat en Anderlecht krijgt ook geen constante in z'n prestaties.

Union is gewoon de enigste ploeg die het verdient om kampioen te spelen. Club verdient het gewoon niet na het seizoen dat ze aan het spelen zijn. Pure middelmaat afgewisseld met draken van matchen. Eens flink uithalen in een match is amper gebeurd dit seizoen.

Ik vind het allemaal nog veel te vroeg om te zeggen.
Momenteel is Union met overschot de beste ploeg, dat wel, maar het zijn nog minstens 10 wedstrijden + play-offs. Er kan nog zoveel gebeuren.
Als Union nu pakweg 7 vd 10 wedstrijden verliest en Club wint ze alle 10, dan zijn de rollen plots omgedraaid en zou Club het verdienen.
Ik doe zo'n uitspraken pas na de reguliere competitie.

Momenteel is Union met overschot de beste ploeg, dat wel, maar het zijn nog minstens 10 wedstrijden + play-offs. Er kan nog zoveel gebeuren.
Als Union nu pakweg 7 vd 10 wedstrijden verliest en Club wint ze alle 10, dan zijn de rollen plots omgedraaid en zou Club het verdienen.
Het is inderdaad nog lang (hihi) maar dit zou wel een vrij onrealistisch scenario zijn gezien de stabiliteit bij Union, het zoeken van Club en beide programma’s.

ik zien club niet alle 10 wedstrijden winnen ze lol

Ik heb de titel al opgegevn, endat dutsen is begonnen in maart 2021 kan geen enkle goed prestatie van Club herinneren ( mss die op leipzig ).
Je kan niet elk jaar kampioen spelen de honger is wat weg. onze as van onze ploeg is het slabakken Mechele, vormer, rit, mechele

Noa Lang krijgt geen straf voor de rode kaart.
De VAR had het fout bij de interventie op Standard.

Goed weekend weer voor het referee department.

Noa Lang krijgt geen straf voor de rode kaart.
De VAR had het fout bij de interventie op Standard.

Goed weekend weer voor het referee department.
Ondertussen tekent KVM beroep aan tegen de schorsing van Storm (drie wedstrijden, twee effectief)

Ik begrijp dat "niet geschoten is altijd mis", maar alsjeblieft zeg... Voor die tackle lijkt me dat een faire schorsing.

Terug
Bovenaan