Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als Roef die al kan pakken, dan is het geen bal die bijna altijd binnen gaat he.Allez, een bal die bijna altijd binnen gaat beslist Roef ook om even te pakken![]()
Tis toch iets hè, een keeper die ballen paktAllez, een bal die bijna altijd binnen gaat beslist Roef ook om even te pakken![]()

T was wel een dikke redding , ik zag hem erin gaanTis toch iets hè, een keeper die ballen pakt![]()
Zeker en vast, knappe redding. Die bal gaat bij veel keepers binnen hoor.T was wel een dikke redding , ik zag hem erin gaan
Gent verdedigt wel goed en met heel veel volk.We zijn dominant waar toch geen grote kansen.
Een beetje op zijn Anderlechts, zou ik durven zeggenWe zijn dominant waar toch geen grote kansen.

Op zich staat uw middenveld nog wel oké lijkt mij, nie dat Balanta veel creativiteit zal bijbrengen.Blij dat Schreuder durft ingrijpen. Ik had wel Balanta verwacht
Waar zet je Odoi dan?Op zich staat uw middenveld nog wel oké lijkt mij, nie dat Balanta veel creativiteit zal bijbrengen.
Tis vanachter dat het problematisch is
Staat Odoi nu centraal en Rits op rechts?
Waarom nie gewoon Hendry centraal en Mata terug op rechts ? Gewoon simpel houden
Echt he.Waarom trapt Vanaken nu niet… we willen de bal precies binnen lopen.

Rechtsbank.Waar zet je Odoi dan?
Beste verdediger die er loopt momenteel.Rechtsbank.
Odoi eraf voor Hendry.
Rits terug centraal middenveld en Mata rechterflank