Jupiler Pro League 2021-2022

Gaat spijtig genoeg niet over centen maar vaak over ego
Dit.
Het gaat hem echt niet om die €50 taxi hoor, gewoon om het idee dat je nog perfect kan rijden... En dat is iets dat je in alle lagen van de bevolking terugvindt. Ik heb ook al sleutels afgepakt van kameraden en als ik heel eerlijk ben reed ik 10 jaar geleden ook nog gewoon naar huis na een pint of 5-6. Mijn toestand was toen uiteraard niet zo dat ik 4 auto's zou rammen maar uiteindelijk had ik toen ook niet meer mogen rijden.

Als hij van de club kwam, waar het toch alle schijn van heeft, kan de club ook nog eens aansprakelijk gesteld worden trouwens

Arm Belgisch voetbal :sick::sick::sick::sick:

Dat is toch onzin van jewelste. Schorsingen tellen wel voor uitgestelde matchen maar wintertransfers mogen niet meedoen?

Dat verzoek tot forfait is natuurlijk wel onzin. De Pro League ging akkoord met het uitstel, dan moet je je pijlen niet op Antwerp richten.

Laatst bewerkt:
is zich toch niet tegen Antwerp keren, maar vragen of het reglement kan gevolgd worden?

Waar ergens neemt Kortrijk een standpunt in tegen Antwerp?

is zich toch niet tegen Antwerp keren, maar vragen of het reglement kan gevolgd worden?

Waar ergens neemt Kortrijk een standpunt in tegen Antwerp?
Goh, ik weet het niet maar een 3-0 forfaitzege vragen is nu niet bepaald iets positiefs voor Antwerp, toch?
Het is eigenlijk vrij simpel. Er waren geen Corona regels meer. Antwerp vraagt uitstel omwille van de vele besmettingen bij vooral A-spelers. Vragen staat vrij. Oftewel gaat de Pro League hier met akkoord en dan wordt de match uitgesteld, oftewel gaan ze niet akkoord en spelen we met een B-team.
Antwerp doet hier mijn inziens niet fout. Ze stellen maar de vraag en handelen naar de uitkomst hierop.
Als jullie dan een 3-0 forfait winst vragen, wie wint hier dan aan? Wie verliest hier dan aan?
Richten jullie je pijlen dan niet op de verkeerde?
Antwerp doet hier eigenlijk niets anders dan Genk doet met de Afrika Cup. Ze hebben het gevraagd en ze hebben het gekregen.
Dat jullie nieuwe aanwinsten niet mogen meespelen vind ik niet correct, daar zijn dit jaar al uitzonderingen op gemaakt geweest.

Wij vragen dat het reglement op dat moment wordt gevolgd. Maar blijkbaar is dat dus tegen Antwerp zijn? En het reglement zegt ook dat er indien er een no-show is dat er een 3-0 forfait nederlaag volgt. Antwerp is het slachtoffer van het reglement maar blijkbaar is een reglement een vodje papier dat geen belang meer heeft. Tenzij je een kleine ploeg bent, dan ben je gewoon altijd gesjareld

Wij vragen dat het reglement op dat moment wordt gevolgd. Maar blijkbaar is dat dus tegen Antwerp zijn? En het reglement zegt ook dat er indien er een no-show is dat er een 3-0 forfait nederlaag volgt. Antwerp is het slachtoffer van het reglement maar blijkbaar is een reglement een vodje papier dat geen belang meer heeft. Tenzij je een kleine ploeg bent, dan ben je gewoon altijd gesjareld
Er was GEEN no-show omdat er GEEN wedstrijd op dat moment was omdat de Pro League had beslist die wedstrijd te verplaatsen naar een later moment.
Er was ook GEEN Corona reglement meer dus dan MAG je vragen aan de Pro League om te verplaatsen. Zij bekijken dan om ze daar op ingaan of niet. Net zoals ze met de Afrika Cup en belangrijke Europese matchen soms doen.

De Pro League is dan in de fout gegaan maar je vraagt een straf voor Antwerp?

Er was GEEN no-show omdat er GEEN wedstrijd op dat moment was omdat de Pro League had beslist die wedstrijd te verplaatsen naar een later moment.
Er was ook GEEN Corona reglement meer dus dan MAG je vragen aan de Pro League om te verplaatsen. Zij bekijken dan om ze daar op ingaan of niet. Net zoals ze met de Afrika Cup en belangrijke Europese matchen soms doen.
de wedstrijd kon niet verplaatst worden aangezien er geen reglement is die dit toestaat. Kalendermanager heeft op zijn eentje beslist om dit te doen zonder akkoord van beide ploegen.

@Xcessive-: nee er wordt gevraagd om het reglement toe te passen zoals het zou moeten :)

de wedstrijd kon niet verplaatst worden aangezien er geen reglement is die dit toestaat. Kalendermanager heeft op zijn eentje beslist om dit te doen zonder akkoord van beide ploegen.

@Xcessive-: nee er wordt gevraagd om het reglement toe te passen zoals het zou moeten :)
Maar dat gaat niet want we kunnen niet terug in de tijd om de wedstrijd te spelen.

Terug
Bovenaan