Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bwa, als ze hier hun kansen niet de nek omwringen winnen ze 0-4.Gewonnen, maar het gaat toch bijlange zo vlot niet meer als vroeger. Het flitsende, constante aanvalspel mis ik..
Toch wel een bende verwende nesten jullie, als het 0-3 eindigt heeft Kortrijk niks te klagen.Gewonnen, maar het gaat toch bijlange zo vlot niet meer als vroeger. Het flitsende, constante aanvalspel mis ik..
Dat bedoel ik net, zo'n match moet je veel sneller kunnen dood maken. Je hebt gelijk de kansen waren er wel, mss fout uitgedrukt van mij, maar ze moeten er wel in gaan. Nu geef je KvK nog hoop als ze daar opt einde nog die hoekschop krijgen, terwijl je al lang op rozen moest zitten.Bwa, als ze hier hun kansen niet de nek omwringen winnen ze 0-4.
Waren toch met momenten goeie dingen bij, zoals die eerste misser van Dost. Was toch hemelse aanval, erna bleven de kansen wel komen eigenlijk. Vormer die kon koppen, dan afgkeurde goal. Moesten aan de rust al doelpunt gemaakt hebben eigenlijk. Jammer van dat nipte buiten spel van Dost. 2de helft heb ik niet meer gezien, nadeel als ze zolaat spelen en dat ik vroeg op moe.Gewonnen, maar het gaat toch bijlange zo vlot niet meer als vroeger. Het flitsende, constante aanvalspel mis ik..

Goedkope penaltie, zullen niet meer gedurfd hebbenBolat bij die penalty staat ook met beide voeten een halve meter voor zijn lijn. Wordt daar niet meer op gelet?

Ik vind het nog altijd ongelofelijk dat je voor zo'n feiten niet naar de gevangenis moet. Levensgevaarlijk is dat.dit kan er ook wel nog eventjes bij, man man man
https://www.hln.be/wetteren/gunther...-is-dat-een-voorbeeld-voor-de-jeugd~a2f7473c/
Is nog niet het ergste :dit kan er ook wel nog eventjes bij, man man man
https://www.hln.be/wetteren/gunther...-is-dat-een-voorbeeld-voor-de-jeugd~a2f7473c/
Dacht wel dat die niks tegengekomen is, maar drinken en achter het stuur mag voor mij 0 tolerantie ook niet voor 1pintje.Beetje zoals Vincent Manaert precies.
8.000 euro boete en 15 maanden rijverbod voor Vincent Mannaert na dronken rijden en vluchtmisdrijf”Dacht wel dat die niks tegengekomen is, maar drinken en achter het stuur mag voor mij 0 tolerantie ook niet voor 1pintje.