Jupiler Pro League 2021-2022

Gewonnen, maar het gaat toch bijlange zo vlot niet meer als vroeger. Het flitsende, constante aanvalspel mis ik..

Bwa, als ze hier hun kansen niet de nek omwringen winnen ze 0-4.
Dat bedoel ik net, zo'n match moet je veel sneller kunnen dood maken. Je hebt gelijk de kansen waren er wel, mss fout uitgedrukt van mij, maar ze moeten er wel in gaan. Nu geef je KvK nog hoop als ze daar opt einde nog die hoekschop krijgen, terwijl je al lang op rozen moest zitten.

Gewonnen, maar het gaat toch bijlange zo vlot niet meer als vroeger. Het flitsende, constante aanvalspel mis ik..
Waren toch met momenten goeie dingen bij, zoals die eerste misser van Dost. Was toch hemelse aanval, erna bleven de kansen wel komen eigenlijk. Vormer die kon koppen, dan afgkeurde goal. Moesten aan de rust al doelpunt gemaakt hebben eigenlijk. Jammer van dat nipte buiten spel van Dost. 2de helft heb ik niet meer gezien, nadeel als ze zolaat spelen en dat ik vroeg op moe.

Buiten dat ge niet meer dan 3 keer scoort en dat ge de laatste 15 minuten nog moet bibberen door de krappe voorsprong, vond ik het gisteren nu wel écht niet zo slecht hoor. Als Vanaken, Charles en Dost elkaar zo blindelings blijven vinden, dan gaat dat nog wel vonken geven als Schreuder z'n systeem erin getraind geraakt.
Zelfs Nsoki was erg actief en met meestal goede tussenkomsten 😅

Wel een fantastisch voorbeeld voor de jeugd natuurlijk, als jeugdcoördinator. :sarcastic:

Soit, sympathieke pé he de Gunther, maar zo een dingen snapt ge toch echt niet.

Waanzin. Je zal maar als fietser voorbijgestoken worden door zo een gek.

Mooi om zien dat er een pak getuigen waren die hem ladderzat in zijn wagen zagen stappen. De Witte mag voor mijn part ook opzouten met zijn hypocriet gezwets.

Terug
Bovenaan