Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat deed hij toch?Mignolet![]()
Iets te ver uit zijn doel staan.Wat deed hij toch?
Weer eens veel te ver uitkomen. Hij heeft het dus nog niet geleerd.Wat deed hij toch?
Ook ja, maar Mignolet moest daar niet staan. En aangezien het niet meer de eerste keer is, valt het op.Was toch gewoon slecht van Hendry?
die moet daar wel staan om het voetballen van achteruit te helpenOok ja, maar Mignolet moest daar niet staan. En aangezien het niet meer de eerste keer is, valt het op.
Die āleert het nietā snap ik niet? Heeft hij dan ooit op die manier een goal binnen gekregen? Mignolet mag daar heus wel staan maar als verdedigers dan zo debiel de bal verliezenā¦Ook ja, maar Mignolet moest daar niet staan. En aangezien het niet meer de eerste keer is, valt het op.
Ja toch?Die āleert het nietā snap ik niet? Heeft hij dan ooit op die manier een goal binnen gekregen? Mignolet mag daar heus wel staan maar als verdedigers dan zo debiel de bal verliezenā¦

Ja dit seizoen nog zelf, kwam ook veel te ver uit en tegen doelpunt gekregen. https://sporza.be/nl/2021/11/08/plo...rs-het-was-fout-van-hele-ploeg~1636366270482/Die āleert het nietā snap ik niet? Heeft hij dan ooit op die manier een goal binnen gekregen? Mignolet mag daar heus wel staan maar als verdedigers dan zo debiel de bal verliezenā¦