Jupiler Pro League 2021-2022

We moeten nu ook niet te kort door de bocht gaan vind ik. Oké, het recente transferbeleid heeft eerder een zwakke uitkomst gehad, dat klopt.
Maar doen jullie precies alsof al het geld op en verbrast is, en Club geen enkele slag meer om de arm heeft.

Ja het moet beter, en je kan je dat niet 2-3 transferperiodes permitteren, dat is waar, maar ik denk dat we ondanks dat er financieel, budgetair nog altijd goed voor staan.
Sportief draait het nu wat minder na 4-5 jaar quasi "absolute" dominatie, mag het ff ja?
Klopt gewoon neem nu Okereke die was ook weg gesmeten geld maar we gaan er nu toch nog 4miljoen aan verdienen. Lang zit hier ook nog maar een jaar en was tweede op de gouden schoen.
Otasowie heeft blijkbaar ook een metaal probleem om hier te nestelen, Sowah daar geloof ik nog in maar als spits of hangende spits maar niet op de flank.
N'Soki daar zie ik het helemaal niet in moet geleden zijn van Scholz dat ik zo een verdediger zo zien sukkelen heb.
De beker winnen en de tweede plaats zou ik niet ontevreden mee zijn

We moeten nu ook niet te kort door de bocht gaan vind ik. Oké, het recente transferbeleid heeft eerder een zwakke uitkomst gehad, dat klopt.
Maar doen jullie precies alsof al het geld op en verbrast is, en Club geen enkele slag meer om de arm heeft.

Ja het moet beter, en je kan je dat niet 2-3 transferperiodes permitteren, dat is waar, maar ik denk dat we ondanks dat er financieel, budgetair nog altijd goed voor staan.
Sportief draait het nu wat minder na 4-5 jaar quasi "absolute" dominatie, mag het ff ja?
Je moet idd niet overdrijven. Er is geen man overboord en Club kan het zich perfect permiteren om een paar keer serieus mis te schieten op de transfermarkt. De CL misloop je misschien dit jaar maar je hebt met CDK en Lang 2 spelers lopen die samen voor +50M weg gaan dus elke speler die wel een goede toevoeging aan u kern is, is gewoon een bonus dit jaar want je recupereert al u uitgaven door die 2 gasten te verkopen.

Langs de andere kant, als u transferbudget hoger is dan het volledige werkingsbudget van sommige van u tegenstanders mag je wel verwachten dat je met kop en schouders boven iedereen uitsteekt. Niet dat je bij momenten voetballes krijgt van een promovendus, hoe goed die ook aan het spelen is.
De tijd zal uitwijzen of Clement de schuldige was van deze falende transfers of dat het toch aan iemand anders lag.

Openda heeft in een interview uitgehaald naar Club Brugge :rofl:

Als je kijkt naar wat ik nu doe, dan kan je misschien zeggen dat Club zich vergist heeft.

Huurling Loïs Openda: "Terugkeren naar Club Brugge zou een stap terug zijn"

Bollet af jom. Kansen genoeg gekregen, de keren dat ik mij voor het hoofd heb geslagen qua missers zijn niet op één hand te tellen. Leuk 1 op 2 lopen in de subtop van de Eredivisie, maar zo zijn er talloze voorbeelden die vervolgens teleurstelden in België. Vleminckx bijvoorbeeld.

Bollet af jom. Kansen genoeg gekregen, de keren dat ik mij voor het hoofd heb geslagen qua missers zijn niet op één hand te tellen. Leuk 1 op 2 lopen in de subtop van de Eredivisie, maar zo zijn er talloze voorbeelden die vervolgens teleurstelden in België. Vleminckx bijvoorbeeld.
Nogmaals Vlemme was uitstekend gestart bij club. Maar door het wegvallen van onder andere Dirar toen kreeg die niets meer van aanvoer en paste hij niet in het systeem.

Inderdaad, alsoof wat goals in Nederland u een topspit maakt.

Club speelt tegen City, PSG en Leipzig in de CL, Vitesse speelt in de Conference league. Yup, naar Club terugkeren is een stap terug....

Hopelijk is er een club die zo zot is om er 10 miljoen voor te geven deze zomer en dan mogen ze hem hebben met een strik rond.

Goed voetbal moet je van ons niet verwachten. Vossen op de 10, geen tactisch systeem, geen wissels, geen grinta,... Los zand dus.
@Jonas89 Wa peisde maat. Gaan jullie proberen goed voetbal te brengen of moet het allemaal van onze kant komen? De reacties van den Timmy zijn niet echt hoopvol alleszins.

Veel moet je van ons niet verwachten.

Eigenlijk kan ik zeer weinig goeds zeggen over de ploeg, spelers die dan uitblinken bedoel ik. Alles is los zand, het tegenoverstelde van Union qua mentaliteit.

Vossen op de 10, meh. Brave gast, maar kan niks meer. Wrs door dit te schrijven zal hij scoren

Eigenlijk is er een gans leger spelers die ik zou laten vertrekken (Bossut, Bostyn, Derijck, Pletinckx, Seck, Hubert, Vossen, enz…)
Allemaal uitgewrongen spelers of het niveau niet aankunnen.
Dury en het bestuur hebben het veeeeeeel te ver laten komen.

OMGEKOCHTE KUT VAR serieus. Exact dezelfde situatie en Zulte krijgt wel penalty, wij niet. Echt fuck off. Alsof we nog niet genoeg miserie hebben. Ze kunnen het er niet diep genoeg inwrijven daar in Brussel.

Terug
Bovenaan