Jupiler Pro League 2021-2022

Moest toch ook even kijken dat Club met twaalf man speelde, de meeste tikken deelden toch union uit wij ook. Maar dat dit match bepalend is hmm.
Soit zo snel mogelijk vergeten, tis in april dat we er moeten staan zoals genk vorig jaar :wink:

Moest toch ook even kijken dat Club met twaalf man speelde, de meeste tikken deelden toch union uit wij ook. Maar dat dit match bepalend is hmm.
Soit zo snel mogelijk vergeten, tis in april dat we er moeten staan zoals genk vorig jaar :wink:
Dan zal onze nieuwe coach toch dringend anders moeten gaan spelen.

Is die weggestuurd of teruggehaald door City omdat ie te weinig minuut maakte?
Ik denk in overleg. In Engeland is het de gewoonte dat spelers per half jaar verhuurd worden en als die bij ons op de bank zit kan City daar niet mee lachen. Bovendien was Delcroix bijna terug en heeft Debast progressie gemaakt.

Het idee om Bellis weg te sturen is toch gekker en gekker
Goh ik weet het niet. Ik vond Bellis ook helemaal zo geniaal niet. In principe is Delcroix-Hoedt uw sterkste duo, echter beide linksvoetig. Kompany zegt dat het duo Hoedt-Magallan beter draaide dan Bellis-Hoedt en afgaande op de resultaten valt daar iets voor te zeggen, terwijl er ook een communicatieaspect is (de 4 verdedigers spreken Spaans).

En Bellis hoeft toch echt geen minuten meer af te pakken van Debast, dus om hem op de bank te zetten, dat moet ook niet.

Goh ik weet het niet. Ik vond Bellis ook helemaal zo geniaal niet. In principe is Delcroix-Hoedt uw sterkste duo, echter beide linksvoetig. Kompany zegt dat het duo Hoedt-Magallan beter draaide dan Bellis-Hoedt en afgaande op de resultaten valt daar iets voor te zeggen, terwijl er ook een communicatieaspect is (de 4 verdedigers spreken Spaans).

En Bellis hoeft toch echt geen minuten meer af te pakken van Debast, dus om hem op de bank te zetten, dat moet ook niet.
Als Magallan zijn grootste kwaliteit Spaans is dan stopt het ook al hé.
Ge speelt een bepaald systeem, uitvoetballen van achteruit. Dan moet ge er daar gene zetten vierkantenklompen.
Hoedt - Delcroix is inderdaad uw beste duo.

Maar een Cv kan al eens geschorst zijn en Delcroix is helaas ook een risico patiënt (aub ook niet vergeten dat er twijfels of hij wel goed genoeg was waren toen die bij RKC zat ondanks zijn talent - mocht volgens mij zelfs weg een bepaald moment)

En dan heb je er nog 1 over: Debast ? En ondanks ik het leuk vind dat je eigen jeugd een kans geeft, tegen Cercle toch gemerkt dat hij fysiek in duels soms nog te kort kwam (wat zeker geen schande is)

Als ge maar 4 spelers hebt voor positie van centrale verdediger waarvan ene geen voetballer is en ene een 17jarige, nja dan vind ik het toch ééntje te weinig
Waar zit Lissens eigenlijk ?

Probleem is wel dat Club er toch al lang niet meer in slaagt om er te staan. Met deze ploeg en budget zouden ze in theorie nu mijlenver moeten voorstaan. Maar het lukt ze niet meer om het te doen. Lang spelen met dezelfde spelers kan ook een gebrek aan motivatie geven in de kern. Dat is er volgens mij meer aan de hand dan louter opstellingsproblemen enzo. Ik weet daarom niet of ze dit zomaar kunnen ombuigen en er volledig staan tijdens de PO. Al bij al spelen ze nu toch al een jaar matig voetbal.

Budget wel, ploeg absoluut niet vind ik.
CDK, Lang, Vanaken, Mata, Mignolet. De rest vind ik persoonlijk echt wel matig en al zeker niet beter dan wat de concurrentie heeft.
Mja akkoord maar als je meer dan 50 miljoen uit geeft in ons land heb je toch gefaald als je daar de concurrentie niet mee buitenspel zet he. Ik dacht na al die transfers dat ze toch vertrokken waren voor dominantie.

Als Magallan zijn grootste kwaliteit Spaans is dan stopt het ook al hé.
Ge speelt een bepaald systeem, uitvoetballen van achteruit. Dan moet ge er daar gene zetten vierkantenklompen.
Hoedt - Delcroix is inderdaad uw beste duo.

Maar een Cv kan al eens geschorst zijn en Delcroix is helaas ook een risico patiënt (aub ook niet vergeten dat er twijfels of hij wel goed genoeg was waren toen die bij RKC zat ondanks zijn talent - mocht volgens mij zelfs weg een bepaald moment)

En dan heb je er nog 1 over: Debast ? En ondanks ik het leuk vind dat je eigen jeugd een kans geeft, tegen Cercle toch gemerkt dat hij fysiek in duels soms nog te kort kwam (wat zeker geen schande is)

Als ge maar 4 spelers hebt voor positie van centrale verdediger waarvan ene geen voetballer is en ene een 17jarige, nja dan vind ik het toch ééntje te weinig
Waar zit Lissens eigenlijk ?
Lissens komt te kort, al kunt ge geen 5 CV’s van niveau hebben.

Dat Magallan zijn grootste kwaliteit Spaans spreken is heb ik niet gezegd, die karikatuur maakt gij ervan. Ben er niet wild van, maar als ge Bellis deftig in de gaten had zag ge dat die ook een hoop geknoei op zijn conto had staan. Het kan niet de bedoeling zijn jongeren op te leiden voor een ander ten koste van uw eigen toptalenten als die anderen niet duidelijk beter zijn dan wat ge hebt (zoals met een Nmecha of Zirkzee).

Enfin Sadiki heeft eindelijk getekend, zou me niet verbazen als die snel op de bank zal zitten nu.

Mja akkoord maar als je meer dan 50 miljoen uit geeft in ons land heb je toch gefaald als je daar de concurrentie niet mee buitenspel zet he. Ik dacht na al die transfers dat ze toch vertrokken waren voor dominantie.
Sowah kan nog goedkomen, die verraste in ieder geval op positieve wijze in zijn eerste wedstrijden. Otasowie hebben we nog niet gezien, maar de scouts ook niet denk ik. Nsoki is ook wel zwaar voor overbetaald, meer aandacht gegeven aan zijn adelbrieven dan aan zijn kwaliteiten misschien?

Maar ja, het is absoluut te weinig kwaliteit voor dat geld. Niet elke transfer kan een voltreffer zijn, maar als het iets beter was geweest had Club weer een jaar simpele hegemonie te pakken.

Nsoki zat afaik ook bij Nice op de bank dus geen idee waarom ze dachten dat die hier een meerwaarde zou zijn.
Eigenlijk gek dat Nice daar in 2019 maar liefst 12,5 miljoen voor betaald heeft.

We moeten nu ook niet te kort door de bocht gaan vind ik. Oké, het recente transferbeleid heeft eerder een zwakke uitkomst gehad, dat klopt.
Maar doen jullie precies alsof al het geld op en verbrast is, en Club geen enkele slag meer om de arm heeft.

Ja het moet beter, en je kan je dat niet 2-3 transferperiodes permitteren, dat is waar, maar ik denk dat we ondanks dat er financieel, budgetair nog altijd goed voor staan.
Sportief draait het nu wat minder na 4-5 jaar quasi "absolute" dominatie, mag het ff ja?

Enigste kritiek dat ik heb op die transfers is dat er veel namen gehaald zijn voor de verkeerde posities. Ofwel ligt de fout bij het bestuur ofwel bij Clement.

Terug
Bovenaan