Jupiler Pro League 2021-2022

ge weet toch dat hoek van het strafschop gebied een stuk verder ligt dan de midden 😉. Dus je mag het gerust berekenen hoor maar Laifis zit dichter bij het doel dan Amuzu

Soit ik snap dat je je genekt voelt door de beslissingen maar beide zijn correct volgens de regels zoals ze nu uitgedraaid zijn :)

Edit: ik heb het beeld opgezocht hoor zodat ik zeker was. En hij zit aan de zijkant van het veld, beter verwoord zo?
De hoek van het strafschopgebied ligt op ong. 23,22m van het doel, de lijn op 16,5m. Een maaivlak op het plein van Anderlecht is ongeveer 6m. Je zou kunnen zeggen dat Laifis zo een vlak achter zit op Amuzu. Dus als je het berekent kom je quasi op dezelfde afstand van het doel uit hoor.

Magallan staat in die fase van daarnet ook op ongeveer dezelfde afstand van doel als Matondo.

Als ge nu gewoon eens hoger gaat staan als uwe keeper de bal heeft. Kan je toch hoger voetballen?

Of vancrombrugge of magallan nu die bal naar voren hengst maar toch geen hol uit.
Verschil is dat je dan met een aantal op de helft van de tegenstander staat en je geen 50m moet spurten vanuit je eigen 16.

Er moeten toch ook wel extrasportieve redenen geweest zijn om Magallan boven Harwood-Bellis te kiezen? Want sportief is het imo zelfs niet close.

En ja, ik heb Vincent zijn uitleg ook gelezen maar… doubt it

Toch weer te passief van Sardella he.
Yari staat ook tussen ergens en nergens.

Ook gewoon een prachtig schot. Maar waarom dekt Sardella niet door?
Volgens mij onze rode duivels bezig gezien tegen Italië. Toen ging ook niemand uit op Insgne met hetzelfde resultaat.

Kompany mag wel stoppen met hem in bescherming nemen.
Prachtig schot, maar ge moogt het hem wel wat moeilijker maken en druk zetten

@JelleCa 11 vs 11 begonnen we er wel beter uit te komen
We gaan nog lachen zondag met Magallan tegen Undav en Vanzeir

Gomez ook aan het knoeien hoor als die niet hoger kan spelen op het veld

Terug
Bovenaan