Jupiler Pro League 2021-2022

Nee als dat dezelfde fases zijn dat is het gewoon rood. Hoedt moet rood krijgen volgens de regels en daarom komt de VAR tussen. De andere fases kan ik niet meteen voor de geest halen maar het moet dan zijn dat ze daar de mist ingegaan zijn. Maar dat neemt niet weg dat ze hier gewoon correct hebben gehandeld
Ik heb het beeld van tegen Standard hier enkele blz terug nog gepost.

Tegen STVV denk ik @Babaluna nog.
Ge kunt toch als professionele ref niet 2x op enkele weken gewoon "de mist in gaan" op een duidelijke fase. Dat is te makkelijk om u daarachter te verstoppen dan. 1x wil ik gerust geloven, maar 2x niet.

Dit is rood hoor. Laatste man.
Maar de laatste weken zijn de refs ons wel serieus aan het nekken op beslissende fases.
Want er is ook nog de penalty fases tegen Standard en tegen Mechelen

Dan nog is Dussene volgens de regels niet laatste man want Laifis staat nog dichter bij doel. Dus geel. Hier is Hoedt duidelijk laatste man en dus rood
Daar zit dan ook nog een wiskundige om een driehoeksmeting te doen zeker?
Zet het beeld stil en bekijk de lijnen op het terrein en Laifis zit nog ver achter Amuzu

Nee Amuzu zit ter hoogte van het halve maantje en korter bij de 16 dan bij de zijlijn. Laifis zit daar 1 vol vak/lijn achter 😊
ge weet toch dat hoek van het strafschop gebied een stuk verder ligt dan de midden 😉. Dus je mag het gerust berekenen hoor maar Laifis zit dichter bij het doel dan Amuzu

Soit ik snap dat je je genekt voelt door de beslissingen maar beide zijn correct volgens de regels zoals ze nu uitgedraaid zijn :)

Edit: ik heb het beeld opgezocht hoor zodat ik zeker was. En hij zit aan de zijkant van het veld, beter verwoord zo?

ge weet toch dat hoek van het strafschop gebied een stuk verder ligt dan de midden 😉. Dus je mag het gerust berekenen hoor maar Laifis zit dichter bij het doel dan Amuzu

Soit ik snap dat je je genekt voelt door de beslissingen maar beide zijn correct volgens de regels zoals ze nu uitgedraaid zijn :)

Edit: ik heb het beeld opgezocht hoor zodat ik zeker was. En hij zit aan de zijkant van het veld, beter verwoord zo?
Zijkant , binnenkant , alleen door is alleen door , Fout op AMuzu verdiend rood , Hoedt vant zelfde . Dus nee niet consequent

Zijkant , binnenkant , alleen door is alleen door , Fout op AMuzu verdiend rood , Hoedt vant zelfde . Dus nee niet consequent
Zullen de fout van op Kouamè tegen Sint Truiden ook maar schrappen dan.
Dat was op de middellijn en in de dugout zagen er nog 5 die korter bij doel zaten 😊

Terug
Bovenaan