Jupiler Pro League 2021-2022

Dit seizoen al veel matchen van rsca gemist, degene dat ik zag toch redelijk goed kaatsen en iemand voor doel zetten is hij ook sterk in zijn nonchalance valt wel op hij straalt dat uit maar daarom ik het niet perse zo.
Zirkzee heeft uiteraard werkpunten. Als die er niet waren zat die nu bij Bayern Munchen in de kern en zeker niet in België. Maar laat hem maar groeien ;-)

Zirkzee heeft uiteraard werkpunten. Als die er niet waren zat die nu bij Bayern Munchen in de kern en zeker niet in België. Maar laat hem maar groeien ;-)
Het jammere aan jullie zaak is dat je die speler's niet kan houden. Nmecha was daar goed vb van. Ik snap het natuurlijk wel in jullie situatie, maar het zal zo moeten op deze manier of kompany een goede trainer is laat ik in het midden maar hij heeft een status dat die jongens willen komen. In dat opzicht is het een goede zet geweest om hem terug te halen.

Het jammere aan jullie zaak is dat je die speler's niet kan houden. Nmecha was daar goed vb van. Ik snap het natuurlijk wel in jullie situatie, maar het zal zo moeten op deze manier of kompany een goede trainer is laat ik in het midden maar hij heeft een status dat die jongens willen komen. In dat opzicht is het een goede zet geweest om hem terug te halen.
Spitsen duo Nmecha - Zirkzee zou wel nogal iets geven

Straks moment van de waarheid voor @Général Zantas .

Hopelijk lukt operatie redding ten koste van Seraing!

Ook wel uitkijken naar Cercle straks. Met die own goal in de 91ste minuut hebben we als enige van hen gewonnen in de afgelopen maanden. Stevig team geworden sinds Anatool daar weg is

dan heeft ie toch al 4 matchen doodgelegd met zijn 4 goals in 15 matchen

Ah wacht, hij scoorde 2 goals in de 7-2 tegen KVM en 1 goal in de 0-5 op Seraing. Dus wanneer zou hij die matchen doodleggen?

edit: ah je zal zijn assists bedoelen. De volle 1 dit seizoen :unsure:
check Fllappy zene post <insert Latin name>

Dit kan niet. Dit kan niet.

Na die fase van Dusenne op Standard, was Amuzu heel alleen weg.
Tegen STVV net hetzelfde thuis, zelfs niet gefloten.

Ongelooflijk! 2 maten 2 gewichten.
Dat ge rood geeft akkoord, maar dan wel elke fucking keer!

Terug
Bovenaan