Jupiler Pro League 2021-2022

Onze cv's daar ligt een serieus probleem mechele triestig Hendry de minst slechte. Zolang wij zo makkelijk goals weggeven gaat het moeilijk blijven. Kon daar op het einde nog plots 3-2 staan of wij 2-3.

Amai, wat een rollercoaster.
Eerste helft konden we gemakkelijk 1-3/1-4 achter hebben gestaan.
Was er al zeker van dat we de tweede helft gewoon nog meer overlopen gingen worden en het zelfs een afstraffing geworden.

Dan beginnen we die 2de helft ideaal met een knap doelpunt, komen we beter in de match. Club nam het weer over, wel niet zo dominant als eerste helft en de goal viel niet veel later. Toen dacht ik dat de kopjes gingen hangen, maar we bleven de ganse tweede helft wel in de wedstrijd. Langs onze kant alvast veel beter dan de eerste helft waar we er gewoon niet aan te pas kwamen.

En dan onze laatste kans :wallbash:

Eerste helft na ik vrede met een verlies, tweede helft nam ik vrede met een gelijkspel, maar na die kans toch een wrang gevoel :D
Zou allesbehalve terecht geweest zijn, maar in deze fase van onze degradatiestrijd boeit mij dat eerlijk gezegd niks :p

Heeft nogtans zelden teleurgesteld. Kreeg veel te weinig kansen onder Clement. Ma allez, tegen Union zonder onze minst slechte verdediger, merci Mechele.
Meh. Ik vind Sobol intrinsiek veel beter, persoonlijk. Lijkt precies alsof al onze verdedigers het intellect hebben van een zak stro. Mata is dit jaar ook maar zwak

Terug
Bovenaan