Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gaat er deels vanaf hangen vanaf wanneer een speler beschouwd wordt als een eigen jeugdspeler.De nieuwe reglementen hebben geen betrekking op spelers jonger dan 21 jaar of spelers die door de club zijn opgeleid, preciseert de FIFA. Op nationaal niveau gunt de FIFA de bonden een periode van drie jaar om in regel te komen met de nieuwe voorschriften.
Gaat dus niet helpen tegen topploegen die vissen naar alles wat jong en talentvol is.
Of ze verkopen hem aan een andere club in de city groep.Het gaat er deels vanaf hangen vanaf wanneer een speler beschouwd wordt als een eigen jeugdspeler.
Bv. in het geval van Nmecha om een voorbeeld eruit te pakken. Op zijn 17e naar ManCity gegaan. En uiteindelijk op zijn 21 jaar nog een jaar uitgeleend aan Anderlecht om dan op zijn 22 jaar te verkassen naar Wolfsburg voor 10 (?) miljoen euro.
Stel dat hij niet beschouwd wordt als een jeugdspeler, dan zal ManCity hem een jaar eerder al moeten verkopen (als hij niet tot het selecte clubje uitzonderingen behoort), en dan kan Anderlecht hem misschien voor 3-4 miljoen kopen. En dan zelf genieten van de winst die ze op hem maken, of hem misschien nog een jaar langer houden.
Denayer is ook 4 jaar lang verhuurd geweest via ManCity vanaf zijn 18 (het jaar dat hij er aankwam). Ofwel zal hij een jaar eerder verkocht worden volgens deze regels, of ManCity gaat mss zelf al wat kritischer zijn in het aantrekken van bepaalde spelers omdat hun business model ingeperkt wordt. Mogelijk beland zo'n Denayer dan bij een Belgische club. Mogelijk.
Dat noemt men mensenhandel.Of ze verkopen hem aan een andere club in de city groep.
Broekzak vestzak operatie
Not in football we don't.Dat noemt men mensenhandel.
) bekende.Paradepaardje van de @Gavin![]()
'FC Porto denkt dat 27-jarige Chancel Mbemba eigenlijk veel ouder is' | Voetbalzone
'FC Porto denkt dat 27-jarige Chancel Mbemba eigenlijk veel ouder is'www.voetbalzone.nl
Een oude (of jongere) bekende.
Tuurlijk is die gast geen 27. Dat weet toch iedereen?![]()
'FC Porto denkt dat 27-jarige Chancel Mbemba eigenlijk veel ouder is' | Voetbalzone
'FC Porto denkt dat 27-jarige Chancel Mbemba eigenlijk veel ouder is'www.voetbalzone.nl
Een oude (of jongere) bekende.
Dus zaalsporten mogen aan 100 procent en in de buitenlucht is er een beperkte capaciteit als ik het goed heb begrepen.Zoals gedacht, publiek mag weer maar aan beperkte capaciteit, volgens het nieuwsblad:
rood: 50-60%
oranje 60-80%
geel 100%
Moet dus nog veel versoepelen voor 100%. Dit gaat in de dag na onze match tegen Union ... en dan hopen dat je er bij de leuke matchen bij bent.
Spreek voor uzelf.Misschien omdat er in een voetbalstadion amper een mondmasker deftig wordt gedragen en in de zaal wel? Alsook grotere groepen die dicht bij elkaar gaan staan. Perfect te begrijpen maatregel in mijn ogen.
Pas op, toen ik naar daar vertrok, had ik dat ook niet verwacht hoor. Maar positief verbaasd!Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen voor het volk Achter de Kazerne![]()
Ik weet niet wat de vulkaanuitbarsting bij Tonga hier in het JPL topic doet?Operatie Redding is ingezet.

Ik weet niet wat de vulkaanuitbarsting bij Tonga hier in het JPL topic doet?![]()