Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Never forget.Wel erg dat HLN er telkens opnieuw moet bijzeggen dat hij als minderjarige deelnam aan een groepsverkrachting. Hij is nu 34j oud...
So?Wel erg dat HLN er telkens opnieuw moet bijzeggen dat hij als minderjarige deelnam aan een groepsverkrachting. Hij is nu 34j oud...
Is het niet huiselijk geweld ipv huishoudelijk? Alsof hij z'n vriendin met een strijkijzer heeft geslagen![]()
Gent-aanvaller Mboyo opgepakt voor huishoudelijk geweld
Ilombe ‘Petit Pelé’ Mboyo (34) zit opnieuw in nauwe schoentjes. De aanvaller van AA Gent is afgelopen zaterdag gearresteerd na een ruzie met een vrouw en wordt beschuldigd van opzettelijke slagen en verwondingen. Als minderjarige was Mboyo al eens betrokken bij een groepsverkrachting.www.hln.be
Petit Pele toch

Wel erg dat HLN er telkens opnieuw moet bijzeggen dat hij als minderjarige deelnam aan een groepsverkrachting. Hij is nu 34j oud...
niks aan de hand hoor, volgens ons bestuur 'hoort dat tot de privé sfeer van de speler'
In een job waarbij je publiekelijk de naam van je werkgever draagt is dat nochtans niet meer dan logisch. En als voetballer heb je dat nu eenmaal, plus nog eens een voorbeeldfunctie.In principe gelijk toch? Ik zou het toch ook niet acceptabel vinden dat ik ontslagen wordt op het werk, of sancties riskeer, als ik in een dronken bui iemand wat lappen geef bij een avondje stappen bv. Al zou ik wrs eerder lappen krijgen, maar bon...
Dat zal allemaal wel zo zijn, maar dan nog. Ik roep er in't stadion waarschijnlijk ook een hele hoop vuile woorden tegen. HLN wilt met die headline gewoon wat extra clicks genereren. Wat hun sowieso nog lukt ook. Gelukkig inderdaad kan hij op een bal stampen en misschien leeft hij daardoor niet meer als straatcrimineel. Maar breng gewoon het relevante nieuwsfeit onder de aandacht en niet wat hij als tiener gedaan heeft.So?
Hij is nog steeds een stuk crapuul met 0 respect voor vrouwen. Hij kan gelukkig (een klein beetje) op een bal stampen of anders had die een leven geleid bol van de straatcriminaliteit.
Niet de plek om die discussie te voeren, maar wat hij als tiener gedaan heeft is in deze niet irrelevant he.Dat zal allemaal wel zo zijn, maar dan nog. Ik roep er in't stadion waarschijnlijk ook een hele hoop vuile woorden tegen. HLN wilt met die headline gewoon wat extra clicks genereren. Wat hun sowieso nog lukt ook. Gelukkig inderdaad kan hij op een bal stampen en misschien leeft hij daardoor niet meer als straatcrimineel. Maar breng gewoon het relevante nieuwsfeit onder de aandacht en niet wat hij als tiener gedaan heeft.
Inderdaad. Moest het nu nog zijn dat hij zat rondreed of iets had gestolen zou het vermelden van zijn verleden niet ter zake doen, maar nu gaat het alweer om fysiek geweld tegenover een vrouw. Het mag dan gerust vermeld worden dat dit niet de eerste keer is.Niet de plek om die discussie te voeren, maar wat hij als tiener gedaan heeft is in deze niet irrelevant he.
Zat hij waarschijnlijk op te wachtenDan had hij even goed naar Club kunnen gaan![]()
Klopt maar die kern is ook serieus verzwakt deze zomer.Blij dat ik hier niet meer hoef te aanhoren wat voor een toptrainer het wel niet is. Drie maanden mooi voetbal gebracht bij KVO, that's it.
Hij bracht wel leuk voetbal met een visie (aanvallend, pressing, met veel beweging).Blij dat ik hier niet meer hoef te aanhoren wat voor een toptrainer het wel niet is. Drie maanden mooi voetbal gebracht bij KVO, that's it.