Jupiler Pro League 2021-2022

5 wissels en nog geen carcela.....

Spijtig want blijft toch mijn lievelings speler.

Soit. Toch blij met het punt al was het een flauwe match

Vijf zeges, twee gelijke spelen en zes nederlagen. Dat lijkt me straft dat dit het op 1 na slechtste was.
Ik herinner mij hem als de beste trainer van Lierse destijds sinds jaren.

Ondanks het gelijkspel moet ik toch wel zeggen dat dit de zwakste ploeg is die ik ooit op Standard heb geweten.
Ook Elsner kan echt niet overtuigen.
De enige die nog iets of wat goed deed de eerste helft, Muleka, er als eerste afhalen.
Ook met die nieuwe linkshalf spelen terwijl in zo'n wedstrijden Carcela altijd iets meer kan en je hem zelfs gewoon niet laat meedoen.

Ook Donnum die al gans de wedstrijd onzichtbaar was te lang laten opstaan, Emond die stikdood zat er toch laten opstaan voor Muleka :unsure:
Ik begrijp hem toch echt niet hoor.

De ratten zetten mars richting het riool genaamd 1B
België moet toch echt het enige land in de wereld zijn waarin degraderen naar 2e klasse zo nefast is. Al een geluk dat wij in het 1e jaar met dit format zijn kunnen promoveren. De 2e klasse van vroeger met 18 clubs, een mix van amateur- en profclubs, daar was toch helemaal niks mis mee, integendeel. En nu is quasi elke kleinere Belgische club ofwel in al dan niet betrouwbare buitenlandse handen ofwel failliet ofwel aan het wegkwijnen in amateur :sarcastic:

Vijf zeges, twee gelijke spelen en zes nederlagen. Dat lijkt me straft dat dit het op 1 na slechtste was.
Ik herinner mij hem als de beste trainer van Lierse destijds sinds jaren.

Klopt, I stand corrected. Ik had me vergist met de terugronde in het algemeen, maar Still pakte pas 13 speeldagen voor het einde over. Qua resultaten was dat inderdaad niet slecht, maar het spelpeil was echt abominabel en de meeste fans zijn het erover eens dat ook Still met deze kern weinig beter had gedaan.

Still stond als trainer ook te dicht bij de spelers en de spelers hadden teveel vrijheid, dat was ook niet al te gezond.

Kunt ge uzelf nog meer vastlullen?

Fout in de 16 = penalty. Vallen of niet
Refaelov valt pas na de fout, wanneer hij beseft dat hij niet meer bij de bal kan", zag Breda. "De scheidsrechter schatte terecht in dat de invloed van het contact al voorbij was en dat de speler van Anderlecht niet op het juiste moment tegen de grond ging

Kunt u nog meer vastlullen?

Fout in de 16 = straf. Vallen van niet
Ik weet niet welke fase het is, maar een fout is een fout nu kijken die refs valt hij op juiste moment of niet. In de zestien stampen krijgen en je blijft rechtop fluiten ze nooit . Arbitrage zit gewoon zo fout en dan laten ze nog de grootste sukkels uit het verleden aan het woord pots,Breda...

Ondanks het gelijkspel moet ik toch wel zeggen dat dit de zwakste ploeg is die ik ooit op Standard heb geweten.
Ook Elsner kan echt niet overtuigen.
De enige die nog iets of wat goed deed de eerste helft, Muleka, er als eerste afhalen.
Ook met die nieuwe linkshalf spelen terwijl in zo'n wedstrijden Carcela altijd iets meer kan en je hem zelfs gewoon niet laat meedoen.

Ook Donnum die al gans de wedstrijd onzichtbaar was te lang laten opstaan, Emond die stikdood zat er toch laten opstaan voor Muleka :unsure:
Ik begrijp hem toch echt niet hoor.
Echt een paar keer gedacht van… moest Club zo laag vallen weet ik niet of ik mij nog zou kunnen opladen om elke week te kijken.

Echt een paar keer gedacht van… moest Club zo laag vallen weet ik niet of ik mij nog zou kunnen opladen om elke week te kijken.
Standard is laag gevallen idd.

Maar ik vind bij ons nog een stuk erger; van een leuk voetballende ploeg paar seizoenen terug, met ambitie en leuke (leen) spelers naar pure miserie:
amper volk in het stadion, vodden-kern = weinig spelers die je kan verkopen met veel winst (mss Dompé alleen), niks van budget (zie transfer Derijck; al was het vroeger iets beter qua budget)
Bij veel mensen/supporters is de fut er al jaren uit, tis allemaal te ver gekomen. Graak maar uit die diepe put eens als club.

Onwaarschijnlijk hoe wij de 3 punten tegen standard hebben weg gegooid,is niet de eerste x dit seizoen.
Dit keer is het vooral erg omdat we een kans hadden om in de flow te blijven. Qua spel zat het goed, we domineerden totaal, wat dat puntenverlies nog erger maakt.

Zuur zuur. Geen zin om Gomez af te branden, ook HVC had dat anders kunnen aanpakken (desnoods rood pakken), Murillo had zich kunnen smijten, Raman en Zirkzee hadden kunnen scoren, de ref had Dusenne naar de kant kunnen sturen of die penalty kunnen fluiten. Gewoon onnodig iets laten liggen. Anders ging je bijna zeker richting PO1, nu wordt het weer zien dat je in de juiste flow komt. Zeker met nu 3 loodzware matchen. Kom je die goed door dan lukt het wel. Anders weer krabbelen tot het einde.

Maar an sich was ik niet ontevreden over het niveau vooral de eerste helft. We gaan wel Kouame nog missen, hoe onbeholpen ook.

Dit keer is het vooral erg omdat we een kans hadden om in de flow te blijven. Qua spel zat het goed, we domineerden totaal, wat dat puntenverlies nog erger maakt.

Zuur zuur. Geen zin om Gomez af te branden, ook HVC had dat anders kunnen aanpakken (desnoods rood pakken), Murillo had zich kunnen smijten, Raman en Zirkzee hadden kunnen scoren, de ref had Dusenne naar de kant kunnen sturen of die penalty kunnen fluiten. Gewoon onnodig iets laten liggen. Anders ging je bijna zeker richting PO1, nu wordt het weer zien dat je in de juiste flow komt. Zeker met nu 3 loodzware matchen. Kom je die goed door dan lukt het wel. Anders weer krabbelen tot het einde.

Maar an sich was ik niet ontevreden over het niveau vooral de eerste helft. We gaan wel Kouame nog missen, hoe onbeholpen ook.
Murillo leek me gewoon in te houden, anders had hij die bal simpel uit doel gehaald. Als je die beelden paar keer terug bekijkt is het precies of het afgesproken is dat die 1-1 moet vallen :unsure:

Elsner gisteren na de match we hebben et veel Grinta gespeeld vandaar het gelijkspel :unsure: gewoon dik chance dat rsca niet afmaakt en ze op het einde goal cadeau krijgen.

Terug
Bovenaan