Jupiler Pro League 2021-2022

Had gekund maar heeft in de eerste helft van het kalenderjaar zeer weinig klaargespeeld.
Iedereen heeft de eerste helft van het kalenderjaar toen weinig klaargespeeld. Er heeft toen iets ervoor gezorgd dat de competitie niet meer werd afgewerkt. Weet niet meer wat het was...

Iedereen heeft de eerste helft van het kalenderjaar toen weinig klaargespeeld. Er heeft toen iets ervoor gezorgd dat de competitie niet meer werd afgewerkt. Weet niet meer wat het was...
Wat niet wegneemt dat er toen wel degelijk nog gevoetbald is en dat dit ook meetelde voor de Gouden Schoen. En dat een zekere speler toen bepalend was in de halve finale en finale van de Beker van België.

Mensen die hier zeggen dat het belachelijk is dat Refaelov won of dat hij enkel won als carrierebekroning maar ik zie geen enkele kandidaat die onbetwistbaar beter was dan hem in die periode. Onuachu was ook een verdiende winnaar geweest, net als Holzhauser, maar dat geldt absoluut ook voor Refaelov.

Nee, de echte diefstal gebeurde in 2019 toen Vanaken won voor Mbokani :headshake:

Wat niet wegneemt dat er toen wel degelijk nog gevoetbald is en dat dit ook meetelde voor de Gouden Schoen. En dat een zekere speler toen bepalend was in de halve finale en finale van de Beker van België.

Mensen die hier zeggen dat het belachelijk is dat Refaelov won of dat hij enkel won als carrierebekroning maar ik zie geen enkele kandidaat die onbetwistbaar beter was dan hem in die periode. Onuachu was ook een verdiende winnaar geweest, net als Holzhauser, maar dat geldt absoluut ook voor Refaelov.

Nee, de echte diefstal gebeurde in 2019 toen Vanaken won voor Mbokani :headshake:
Het jaar daarvoor ook al met Pozuelo hoor.

Had gekund maar heeft in de eerste helft van het kalenderjaar zeer weinig klaargespeeld.
en Refaelov wel ofzo?

Voorjaar 20
Refaelov zijn stats 4 doelpunten en 1 assist
Onuachu zijn stats 2 doelpunten en 1 assist.

Najaar 20
Refaelov 6 doelpunten en 3 assists
Onuachu 15 doelpunten en 2 assists

Maar als ik mij niet vergis hebben we toen ook al discussie gehad en op geen enkele manier was Refaelov de terechte winnaar op basis van het kalender jaar 2020 (Lifetime achieve award dinges is volgens mij nog altijd geen Gouden Schoen en dan nog zie ik echt niet in waarom iemand als Refaelov een lifetime achieve award zou moeten krijgen)

en Refaelov wel ofzo?

Voorjaar 20
Refaelov zijn stats 4 doelpunten en 1 assist
Onuachu zijn stats 2 doelpunten en 1 assist.

Najaar 20
Refaelov 6 doelpunten en 3 assists
Onuachu 15 doelpunten en 2 assists
Jep. Ik weet niet wat ik je anders nog kan vertellen, Refaelov speelde gewoon twee kalenderhelften op een zeer hoog niveau en is de hoofdverantwoordelijke van onze bekerwinst. Tenzij je de Gouden Schoen enkel op basis van zuivere scorebordjournalistiek wil uitreiken natuurlijk.

En je vergeet nog zijn grote inbreng in onze Europese campagne.

Laatst bewerkt:
Vind ik , persoonlijk , nog de meest belachelijke keuze ... hoeveel flaters heeft dien gedaan ....
Zeg eens wie jij zou kiezen ? dat hij al paar keer serieus flaters is juist. Maar hij heeft bij ons meer punten gepakt dan dat we punten verloren door hem.
Als ik dan zou nadenken kom ik bij Vancrombrugge uit en Butez, hendrik vcb ook al wat flaters bij het uit verdedigen. Butez is er nu aant doorkomen maar de terug ronde vorig jaar was die niet zo sterk bezig.
Maarten van der voort daar zie ik echt geen top keeper in maar hij is jong en betaald vaak leergeld. Bolat is gewoon een eikel punt 😆

Of je kan die keeper van eupen pakken die is er in geslaagd tien minuten plat te liggen met krampen :wink:

En over mignolet de pers zit in zijn gat, zijn fouten worden zelden uitvergroot, mocht dit drie jaar geleden gebeuren hebben" we een keepers probleem" in een seizoen hebben we Bruzzese, Hubert, Vermeer, horvath, en gabulov gebruikt

Ik wil er toch even op wijzen dat Van Crombrugge vorig seizoen in de terugronde nul matchen gespeeld heeft vanwege zijn rugblessure.
En na bijna 8 maanden out te zijn, niet in topvorm aan het seizoen begonnen is met enkele goals tegen die hij in topvorm wel kan pakken. Zijn prestaties zijn dan in stijgende lijn gegaan. Maar je kan hem dus zeker geen doelman van het jaar maken.

Gezien zijn beperkt aantal matchen, heeft hij ook helemaal niet zoveel flaters begaan. En er is ook zeker niet altijd een goal uit voortgekomen.

Zeg eens wie jij zou kiezen ? dat hij al paar keer serieus flaters is juist. Maar hij heeft bij ons meer punten gepakt dan dat we punten verloren door hem.
Als ik dan zou nadenken kom ik bij Vancrombrugge uit en Butez, hendrik vcb ook al wat flaters bij het uit verdedigen. Butez is er nu aant doorkomen maar de terug ronde vorig jaar was die niet zo sterk bezig.
Maarten van der voort daar zie ik echt geen top keeper in maar hij is jong en betaald vaak leergeld. Bolat is gewoon een eikel punt 😆

Of je kan die keeper van eupen pakken die is er in geslaagd tien minuten plat te liggen met krampen :wink:

En over mignolet de pers zit in zijn gat, zijn fouten worden zelden uitvergroot, mocht dit drie jaar geleden gebeuren hebben" we een keepers probleem" in een seizoen hebben we Bruzzese, Hubert, Vermeer, horvath, en gabulov gebruikt
Niemand twijfelt aan de kwaliteiten van Mignolet, maar net daarom vind ik het raar dat hij die prijs heeft gepakt. Hij kan toch veel beter.

Koffi had het dit jaar voor mij mogen zijn. Butez is dit seizoen uitstekend. Van Crombrugge blijft natuurlijk ook een heel degelijke keeper.

Vandevoordt heeft wel degelijk heel veel talent. De techniek heeft hij zowel op de lijn, het uitkomen als in de lucht. Hij kan op zich ook uitstekend meevoetballen. Het mentale gaat bij hem heel belangrijk zijn. Ik heb Logan Bailly zien debuteren bij Genk en dat vond ik op zich nog indrukwekkender dan Courtois. Daar kunt ge mee lachen, maar die Bailly had alles. Na een goed jaar bij Gladbach heeft hij alles verkloot, terwijl Courtois het wel heeft gemaakt.

Terug
Bovenaan