Jupiler Pro League 2021-2022

Meh, voor mij had Lang hem altijd moeten krijgen. Ben waarschijnlijk redelijk alleen met die mening maar haters gonna hate.

Laatst bewerkt door een moderator:
Meh, voor mij had Lang hem altijd moeten krijgen. Ben waarschijnlijk redelijk alleen met die mening maar haters gonna hate. Genkies kunnen nu dus stoppen met janken en calimero uithangen.
Zoals ik zei, je kunt voor meerdere spelers wel een case maken waarom ze hadden moeten winnen.
Ik had liever CDK gehad omdat het een jonge Belg is en mooi op de lijst had gestaan (+ Club-speler)

Meh, voor mij had Lang hem altijd moeten krijgen. Ben waarschijnlijk redelijk alleen met die mening maar haters gonna hate. Genkies kunnen nu dus stoppen met janken en calimero uithangen.
Alleen al voor zen mentaliteit zou ik hem ni aan Lang gunnen ( wat hem zowizo punten heeft gekost )
Onuacho domineerde wel met heeeeeel veel goals
Proficiat Genkies

Je bent niet alleen hoor. Lang zelfs eerder dan De Ketelaere, maar bon. Ik vrees dat Lang z'n trekjes hem genekt hebben, want puur voetballend is er voor mij geen discussie.

Toch ongelofelijk, betalen we die media zoveel ieder jaar om positief over ons te schrijven en dan verkiezen ze niet eens Lang, sowieso die Waalse journalisten hun fout

Heerlijke avond. Wel verdiend in mijn ogen, maar een CDK had het ook verdiend. Nu mag ik wel een halfjaar niet meer klagen over de media.

Terug
Bovenaan