Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

KDB toch ook niet zijn beste seizoen? Vorige week zijn eerste assistLukaku over De Bruyne, dat kan toch niet zeg
Fantastisch gepresteerd met Inter, maar dit seizoen is het toch maar pover...

sure , de Bruyne had toch ook een serieus dipke imoLukaku over De Bruyne, dat kan toch niet zeg
Fantastisch gepresteerd met Inter, maar dit seizoen is het toch maar pover...
Zoals ik zei, je kunt voor meerdere spelers wel een case maken waarom ze hadden moeten winnen.Meh, voor mij had Lang hem altijd moeten krijgen. Ben waarschijnlijk redelijk alleen met die mening maar haters gonna hate. Genkies kunnen nu dus stoppen met janken en calimero uithangen.
Alleen al voor zen mentaliteit zou ik hem ni aan Lang gunnen ( wat hem zowizo punten heeft gekost )Meh, voor mij had Lang hem altijd moeten krijgen. Ben waarschijnlijk redelijk alleen met die mening maar haters gonna hate. Genkies kunnen nu dus stoppen met janken en calimero uithangen.
Je bent niet alleen hoor. Lang zelfs eerder dan De Ketelaere, maar bon. Ik vrees dat Lang z'n trekjes hem genekt hebben, want puur voetballend is er voor mij geen discussie.Meh, voor mij had Lang hem altijd moeten krijgen. Ben waarschijnlijk redelijk alleen met die mening maar haters gonna hate. Genkies kunnen nu dus stoppen met janken en calimero uithangen.
Zoals ik al zei, daaraan wist je waar het naartoe ging ;-)Dat zijn enkel de punten van Het nieuwsblad, het zijn lage punten dus wil niks zeggen.
Beetje mijn mening ook. Vorig jaar had mooier geweest.Jaartje te laat voor Onuachu. Maar toch niet geheel onverdiend. Al vind ik em nu in't huidig seizoen wel helemaal niet zo aanwezig.
Daarom dat per seizoen beter isJaartje te laat voor Onuachu. Maar toch niet geheel onverdiend. Al vind ik em nu in't huidig seizoen wel helemaal niet zo aanwezig.