Agony
Well-known member
Wie zijn de 3?Hoe bizar is dit idd
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie zijn de 3?Hoe bizar is dit idd
Lang, De Ketelaere en OnuachuWie zijn de 3?
Volledig mee eens, ja. Hebben een half seizoen 1B in de vernieling gespeeld en nu 1A. Soit, 't is al langer dan vandaag dat men doet alsof 1B (en daarvoor tweede klasse) niet bestaat natuurlijk.De Gouden schoen, gaat dat tegenwoordig over de beste voetballer in 1A of de beste voetballer in België?
Op VTM is men continu bezig over Undav en Vanzelf "Zij hebben zich maar een half seizoen kunnen bewijzen"
22 van de 28 matchen gewonnen.
Vanzeir 19 doelpunten + 8 assists in 24 matchen
Undav 17 + 5 in 26 matchen
Eigenlijk moeten die jongens toch mee topfavoriet zijn ook al is het maar 1B
TissoudaliVolledig mee eens, ja. Hebben een half seizoen 1B in de vernieling gespeeld en nu 1A. Soit, 't is al langer dan vandaag dat men doet alsof 1B (en daarvoor tweede klasse) niet bestaat natuurlijk.
Mijn top-3 zou Undav, Onuachu en Tissoudali zijn met eervolle vermeldingen voor De Ketelaere en Vanzeir.

Het rotte aan de Gouden Schoen is dat het over een kalenderjaar gaat en dat je voor 4-5 kandidaten wel een case kunt maken waarom ze hem verdienen. Lang, CDK, Vanaken, Onuachu, Ito. Stel dat Gomez een heel seizoen zo speelt, etc.Ai, als Paul nu niet wint gaat het Genk legertje een gezamelijke hartaanval krijgen.
Inderdaad. Laat de Gouden Schoen gewoon over het seizoen gaan (en schaf dan Profvoetballer van het jaar af, want dat zijn dan in principe dezelfde prijzen(?)) en maak er een leuke (televisie)show van net na het seizoen waar je dan ook bijvoorbeeld de topschutter en de assistkoning kan eren.Het rotte aan de Gouden Schoen is dat het over een kalenderjaar gaat en dat je voor 4-5 kandidaten wel een case kunt maken waarom ze hem verdienen. Lang, CDK, Vanaken, Onuachu, Ito. Stel dat Gomez een heel seizoen zo speelt, etc.
Denk niet dat die zijn eigen vragen schrijftDie Breckx is toch een verschrikkelijke presentatorWat een onnozele vragen stelt die gast.

Pure cringe gewoonRik Verheye telkens optrommelen als dé Club-fan bij uitstek mogen ze toch ook mee stoppen van mij![]()
Wat een shitshow is dit toch geworden zeg

Bij die twee mannen twijfel ik daar zelfs niet aan eigenlijkIk denk echt niet dat die zelf kiezen wat ze vragen, allez dat hoop ik toch
Maar altijd die vragen van MOEST JE MOGEN KIEZEN, WERELDKAMPIOEN OF GOUDEN SCHOEN????
Holy fuck, dat zijn dingen die mijn neefje en nichtje van 6 en 8 tegen elkaar zeggen.