Jupiler Pro League 2021-2022

Kommageneuzel roepen om vervolgens op de semantiek te spelen van iemand anders zijn post. Je moet het maar durven. :scream:

Dat had baba zelf wel aangegeven hoor. En dan had ik nog steeds gewezen op het feit dat de huidige situatie niet uitwist dat je in het begin een flinke achterstand hebt opgelopen en dat het logisch is dat je daar spijt van hebt.

Kijk, ik doe u een plezier en ik maak het heel simpel en ik negeer dat jij Baba zijn interactie verderzet :

Baba zegt ivm Coucke : Ik heb van niks spijt momenteel.
Ik zeg : Kijk deze schijttransfers, dat was wel een flinke deuk in de spaarkas. Daar zou ik toch spijt van hebben.

Is er ook maar iets wat er niet klopt aan de stelling dat het absolute rottransfers waren die tientallen broodnodige miljoenen hebben opgebrand? Nope. En nu kunt ge er bij slepen dat Coucke heeft bijgestuurd, zichzelf heeft ingebonden, dat de toekomst nu licht optimistisch kan worden bekeken enzovoort, ... Allemaal goed en wel en heb ik zelf bevestigd. Maar dat heeft er helaas niets mee te maken.

Ik bedoel, zelf onze hoogsteigen Baba kon er gemoedelijk op reageren, ik zou niet weten waarom anderen er dan wel over moeten struikelen en Jezus, de paus en de Power Rangers er bij moeten halen om iets te bewijzen.
Mannekes , ik zal me effe verduidelijken
Coucke heeft 1 fout gemaakt , laten we het een accident de parcours noemen door paniek , namelijk Meneer Devroe.
Marc heeft zen eigen dan toch vrij snel herpakt ( Verbeke /kompany , ect ik moet het u ni uitleggen )
Heb ik spijt van Coucke ? Nope
Op dit moment ben ik zelfs optimistisch ;)

Niks persoonlijke vetes.

Kan Starspike voor de rest best hebben hoor, gevoel zal wel niet wederzijds zijn vrees ik :tongue:

Ik mag me toch afvragen waar dat anti-club gevoel vandaan komt, en als me dan maanden geleden beloofd is dat me dat uitgelegd ging worden in pm mag ik daar nu toch nog eens achter vragen aangezien ik die pm nooit ontvangen heb? En nogmaals dat is geen verplichting e, maar als ik geen duiding krijg, vul ik dat voor mezelf in en dan kan het zijn dat dat niet overeenkomt, helaas pindakaas.

En om na een mopke (ja sorry jongens was mss niet duidelijk zal er volgende keer een smiley bijzetten eh, spooky had em tenminste door) beetje op de teentjes getrapt te zijn en de neutraliteit "van dit onderdeel" in vraag te stellen vond ik wat belachelijk, mag daar dan toch op ingaan of niet?

Dat dateert al van in de tijd dat Stijnen nog de nationale doelman was :D toen heb ik ook meermaals met hem hard in de clinch gelegen.

Dat dateert al van in de tijd dat Stijnen nog de nationale doelman was :D toen heb ik ook meermaals met hem hard in de clinch gelegen.
Het zijn heel veel genk supporters die Club haten, buiten een sportieve strijd zie ik niet echt een vete. En onder stijnen hebben we 1 prijs gepakt ( beker 2007 )

jongens hou het eens wat kalm, want er wordt hier met modder gegooid naar elkaar

Ziede wel dat ni aan mij ligt! :unsure:

Ik ben laatste tijd tamelijk kalm wegens te veel werk dus beperk me tot tussendoor wat lezen.
Ik vraag me ook echt af waar plots die haat tegenover Club vandaan komt bij Genk.
Ik herinner me nog vroeger dat beide clans goed overeen kwamen en mekaar veel gunden, maar laatste jaren is er een enorm giftige haat jegens heel veel Genk supporters naar Club toe. En vraag me oprecht af waarom want de clubs/bestuurders hebben nooit echt vete's gehad onder elkaar. Als Club de titel niet kon halen gunden ze het Genk en vice versa, zo was het vroeger toch.

De transfer van van Vossen naar Club heeft er alleszins niet aan geholpen, voor de rest weet ik ook niet direct wat de trigger zou zijn.

Starspike moet niet hebben van Club
Starspike moet niet hebben van Gent
Starspike moet niet hebben van STVV
.....

Starspike schrijft wel vaak heel correcte posts, los van zijn clubvoorkeur :hug:

Niks persoonlijke vetes.

Kan Starspike voor de rest best hebben hoor, gevoel zal wel niet wederzijds zijn vrees ik :tongue:

Ik mag me toch afvragen waar dat anti-club gevoel vandaan komt, en als me dan maanden geleden beloofd is dat me dat uitgelegd ging worden in pm mag ik daar nu toch nog eens achter vragen aangezien ik die pm nooit ontvangen heb? En nogmaals dat is geen verplichting e, maar als ik geen duiding krijg, vul ik dat voor mezelf in en dan kan het zijn dat dat niet overeenkomt, helaas pindakaas.

En om na een mopke (ja sorry jongens was mss niet duidelijk zal er volgende keer een smiley bijzetten eh, spooky had em tenminste door) beetje op de teentjes getrapt te zijn en de neutraliteit "van dit onderdeel" in vraag te stellen vond ik wat belachelijk, mag daar dan toch op ingaan of niet?
Ik zal als Genk-supporter een poging wagen, ook al is de haat van mijn kant ook weer niet zo groot. De kiem ligt rond de jaarwisseling van 2018-2019. Genk draait een absoluut topseizoen met het beste voetbal in jaren en met 10 punten voorsprong op Club Brugge. Club Brugge wint dan met 4-0 van Antwerp en plots titelt HLN dat "Wie kampioen wil worden, voorbij Club Brugge moet". Een eerste steek van de landelijke pers die niet goed valt bij de Genk-fans. Daarna worden de spelers van Genk op het gala van de gouden schoen totaal genegeerd. Vanaken wint, terwijl velen er van overtuigd waren dat Pozuelo ging winnen. Zelfs Carcela eindigt voor hem.

Daarnaast zijn er in dat kampioenenseizoen geruchten dat Brugge al aan het onderhandelen is met Clement en vlug na dat seizoen vertrekt hij inderdaad. Hij zou ook informatie hebben over de scouting van Genk.

Er leeft ook het gevoel dat Genk de strijd kan aangaan met Club Brugge (de grootste club op dit moment). Dat is op dit moment wat wisselvallig, want zo is er na de titel een minder seizoen en ook na vorig seizoen (waarin Genk nog bijna kampioen wordt) is het dit jaar maar matig.

Daarnaast zijn er natuurlijk ook nog zaken zoals de dubieuze transfer van Jelle Vossen. Toch een clubicoon die alles heeft gewonnen met Genk en zelfs aanvoerder was.

Bij veel Genk-fans heerst gewoon een gebrek aan waardering. Ook vandaag weer verschijnt een artikel op Sporza over de kandidaten van de gouden schoen. Gert Verheyen, Wesley Sonck, Wim De Coninck, Franky van de Elst en Eddy Snelders mogen ieder hun top 5 geven. Gert Verheyen zet niemand in zijn top 5 van Genk. Wesley Sonck Onuachu. Wim de Coninck zet er niemand in van Genk, maar dan wel Tissoudali. Franky van der Elst kiest wel nog voor Onuachu op twee. Eddy Snelders kiest dan weer voor niemand in zijn top 5, maar ook weer voor Tissoudali. Toch onbegrijpelijke keuzes van de pers.

In HLN is er de afgelopen dagen weer belachelijk veel propaganda gevoerd voor het Brugse trio. Twee dagen op rij is er een uitgebreid interview. Ik zou CDK zeker een terechte winnaar vinden, maar waarom zouden Onuachu en Ito dat niet mogen zijn. Ito speelt (ondanks dit zwakke seizoen) heel het jaar ongelofelijk sterk. Onuachu heeft vorig jaar belachelijke cijfers gehaald en ook dit seizoen liggen er weer 12 tegen de netten.

Dit zijn enkele voorbeelden. De overige Genk-fans mogen mij verbeteren, maar dit zijn enkele zaken die steken. En het zijn er nog wel veel meer.

Moet je uw "haat" toch meer richten op de media dan op Club me dunkt.

Maar eerlijk, ik denk ook nooit aan Genk als ik aan Gouden Schoenen en beste spelers etc denk.
Geen idee waarom. Ondanks dat ik Onuachu een beest vind.

Laatst bewerkt:
Gezien ik geen supporter ben van eender welke ploeg in 1A even mijn "onafhankelijke" mening:
De grootste club van het land komt altijd wat meer in de media, die mannen proberen ook gewoon hun gazet aan de man te brengen dus is het interessant dat je dingen schrijft over de club met de meeste supporters. De laatste jaren is dat Club en daar heb ik alle begrip voor (geloof me, mijn schoonfamilie is Antwerp supporter en ik heb al meerdere keren lijnrecht tegenover hun gestaan omdat ik gematigder ben) maar het is wel zo dat de afgelopen 2 jaar de slinger soms wat doorslaat en je daardoor wel wat een degout kweekt bij supporters van andere ploegen.
Ik gok ook dat het niet veel meer is dan dat. Gezien de meeste Club supporters het zelf al wat beu zijn dat hun ploeg zo hard wordt bewierookt in de pers denk ik ook wel dat ze snappen dat de rest van het land het een beetje beu is om constant blauw-zwart door onze strot geramd te krijgen :)

Ik krijg trouwens persoonlijk nog altijd een kleine glimlach op mijn gezicht als Club op hun doos krijgt van een kleine ploeg sinds Borkelmans die kutgoal maakt tegen ons door vanachter de keeper te komen die rustig wil uittrappen, hem de bal te onfutselen en zo te scoren. Perfect legaal natuurlijk maar gewoon een absolute dick move en compleet onsportief imo.
Maar hey, ik heb dat met Anderlecht ook waar tegen ons ooit onze spits alleen door was vanop zijn eigen helft maar is afgevlagd voor buitenspel...
Dat zijn van die belachelijk kleine dingen, compleet onbelangrijk en waarschijnlijk al vergeten door heel België maar die piekten toen dus ik supporter nu gewoon iets meer voor de underdog als die tegen die 2 moeten :D
Maar haat ga ik het zeker niet noemen, ik supporter bv ook gewoon voor elke Belgische ploeg in Europa.

Ik zal als Genk-supporter een poging wagen, ook al is de haat van mijn kant ook weer niet zo groot. De kiem ligt rond de jaarwisseling van 2018-2019. Genk draait een absoluut topseizoen met het beste voetbal in jaren en met 10 punten voorsprong op Club Brugge. Club Brugge wint dan met 4-0 van Antwerp en plots titelt HLN dat "Wie kampioen wil worden, voorbij Club Brugge moet". Een eerste steek van de landelijke pers die niet goed valt bij de Genk-fans. Daarna worden de spelers van Genk op het gala van de gouden schoen totaal genegeerd. Vanaken wint, terwijl velen er van overtuigd waren dat Pozuelo ging winnen. Zelfs Carcela eindigt voor hem.

Daarnaast zijn er in dat kampioenenseizoen geruchten dat Brugge al aan het onderhandelen is met Clement en vlug na dat seizoen vertrekt hij inderdaad. Hij zou ook informatie hebben over de scouting van Genk.

Er leeft ook het gevoel dat Genk de strijd kan aangaan met Club Brugge (de grootste club op dit moment). Dat is op dit moment wat wisselvallig, want zo is er na de titel een minder seizoen en ook na vorig seizoen (waarin Genk nog bijna kampioen wordt) is het dit jaar maar matig.

Daarnaast zijn er natuurlijk ook nog zaken zoals de dubieuze transfer van Jelle Vossen. Toch een clubicoon die alles heeft gewonnen met Genk en zelfs aanvoerder was.

Bij veel Genk-fans heerst gewoon een gebrek aan waardering. Ook vandaag weer verschijnt een artikel op Sporza over de kandidaten van de gouden schoen. Gert Verheyen, Wesley Sonck, Wim De Coninck, Franky van de Elst en Eddy Snelders mogen ieder hun top 5 geven. Gert Verheyen zet niemand in zijn top 5 van Genk. Wesley Sonck Onuachu. Wim de Coninck zet er niemand in van Genk, maar dan wel Tissoudali. Franky van der Elst kiest wel nog voor Onuachu op twee. Eddy Snelders kiest dan weer voor niemand in zijn top 5, maar ook weer voor Tissoudali. Toch onbegrijpelijke keuzes van de pers.

In HLN is er de afgelopen dagen weer belachelijk veel propaganda gevoerd voor het Brugse trio. Twee dagen op rij is er een uitgebreid interview. Ik zou CDK zeker een terechte winnaar vinden, maar waarom zouden Onuachu en Ito dat niet mogen zijn. Ito speelt (ondanks dit zwakke seizoen) heel het jaar ongelofelijk sterk. Onuachu heeft vorig jaar belachelijke cijfers gehaald en ook dit seizoen liggen er weer 12 tegen de netten.

Dit zijn enkele voorbeelden. De overige Genk-fans mogen mij verbeteren, maar dit zijn enkele zaken die steken. En het zijn er nog wel veel meer.

Moet ge dan niet meer op de pers kakken dan op Club zelf? Bij veel van die zaken is het toch niet iets dat Club zelf in de hand heeft of gedaan heeft naar jullie toe? :)

Tissoudali verdient toch absoluut een nominatie?

Terug
Bovenaan