Jupiler Pro League 2021-2022

Ja, maar dat maakt het "wekelijkse kost" verhaal wel realiteit, deze maand.
En als je ze dan ziet spelen, zoals tegen Gent donderdag, zit er gewoon veel frustratie in die ploeg op't moment.
Tegen Gent had ik dat gevoel, maar vandaag tegen Zulte totaal niet.

Goed dat even winterbreak is, een match van Club kijken is al even geen plezier meer. Als cdk en lang hun dag niet hebben zijn wij maar heel matige ploeg.
Mignolet krijgt ballen binnen die er vorig jaar nooit in vlogen,Mata is ook alven niet meer de mata die we kennen ( krijgt nooit rust ).

Ik ga er gewoon mee beginnen lachen, zo erg is het geworden.
Wij kunnen geen enkel doelpunt maken en krijgen er veel te gemakkelijk.
De eerste echte kans voor ZW en bingo, dan mag je zoals eerder gezegd nog de beter ploeg zijn en de beste kansen hebben.
Niet dat hij er veel aan kan doen, maar schat je in dat Elsner het nog lang trekt? Of is er geen geld voor een ontslag?

Niet dat hij er veel aan kan doen, maar schat je in dat Elsner het nog lang trekt? Of is er geen geld voor een ontslag?
Ik vind Elsner, net als Leye, geen slechte trainer, maar niet de juiste man op de juiste plaats.
Er moet daar imo eens eentje komen die daar onder de rust bij wijze van spreken de massagetafel door de gang smijt en waar de spelers in eerste instantie schrik van hebben.
Het talent zit er niet, maar je hebt nog altijd wel meer talent rondlopen dan pakweg Beerschot, Seraing, OHL, Cercle, Zulte,..
Je kan hen dus niet verwijten van geen topvoetbal te brengen, want dat lukt niet. Maar toch wel iets meer overgave. Sommige spelers lopen tegen hun goesting op het veld aan 10k euro/wedstrijd.

Het eerste bericht op hun site sprak nog over 'na onderling overleg' en beetje daarna hebben ze dat ingetrokken en dat bericht met de dreigementen met rechtszaken geplaatst. Ik heb het zelf op Twitter gelezen want Antwerp was ook getagd.
Dat bericht heb ik alvast niet gezien dus daar kan ik niets over zeggen. En op Twitter ook niet gezien, noch terug te vinden.

Hadden we storck maar vanaf het begin van het seizoen gehad.

Na edit: ik ben de match aan het herbekijken. Geweldig voetbal.

Het was rood voor Thorstvedt, maar die bing van een Gueye krijgt weer niks.

Laatst bewerkt:
Dramatische match opnieuw van ons. Eerste echt schot op doel (flutkans van Seck niet meegerekend) en bingo, merci Gano. Er is toch nog echt veel werk aan de winkel. Positieve zaken: logische/correcte opstelling en wissels, dat is al iets :).
T’is wel al klein beetje beterschap

Terug
Bovenaan