Jupiler Pro League 2021-2022

Gaat er tenminste elke keer volledig voor.
Wat heeft Lang dit seizoen gedaan dat o zo onvergeeflijk is?
Hij maakt geen vuile fouten, zet zich altijd in en gaat er 90 minuten vol voor.

Ja hij raakt soms wat gefrustreerd als het niet lukt en laat zich soms wat opjutten, so what?

Lang heeft zijn perceptie tegen, maar is echt zo geen moeilijk geval.
Bwa, kan me toch niet van de indruk ontdoen dat hij eerder nog in Amsterdam zou zitten als hij geen moeilijk geval was. Met alle respect voor Brugge, maar hij heeft echt wel genoeg talent om het bij Ajax te maken en moest toch een stapje terug doen. Dat was niet gebeurd als ze hem in Amsterdam wouden houden.

Bwa, kan me toch niet van de indruk ontdoen dat hij eerder nog in Amsterdam zou zitten als hij geen moeilijk geval was. Met alle respect voor Brugge, maar hij heeft echt wel genoeg talent om het bij Ajax te maken en moest toch een stapje terug doen. Dat was niet gebeurd als ze hem in Amsterdam wouden houden.
Bij Ajax mocht hij niet mekkeren , zet eens ne camera heel deze match op Lang en check it .

De fout begint al voor het seizoen begonnen is volgens mij moest Club en Clement uit elkaar gegaan zijn. Sinds maart speelden we stront voetbal + dramatische po's.
Je kan perfect uit elkaar gaan zoals dat met Leko gebeurd is of mph.
Je moet al een super ploeg hebben om twee jaar of meer T1 te blijven, dit samen met dramatische transfers. Vandaag stond er 1 in de basis en met alle respect hendry is ook niet de topper die we zochten, n'soki gaan me maar zwijgen.

Club heeft gewoon al twee a drie transfer periodes slecht gewerkt, wel veel geld uitgegeven deze zomer uiteindelijk voor niks.

Dit is gewoon een wedstrijd uit 1B.
We zijn wel de betere ploeg, maar dat wil niet veel zeggen.
Na 15 kansen kunnen we misschien 1x scoren.

Ik ga er gewoon mee beginnen lachen, zo erg is het geworden.
Wij kunnen geen enkel doelpunt maken en krijgen er veel te gemakkelijk.
De eerste echte kans voor ZW en bingo, dan mag je zoals eerder gezegd nog de beter ploeg zijn en de beste kansen hebben.

Kan je mij van elke week die schoppen eens laten zien? Zoiets moet je natuurlijk kunnen staven hé :unsure:
Je hoeft zelfs maar 10 vd 21 te laten zien voor mij, dat geef ik je nog.
Afgelopen woensdag genoeg gezien in 1 wedstrijd. En als de arbitrage even zwak fluit als alle andere wedstrijden zal Standard heel wat gele en rode kaarten te weinig gehad hebben dit seizoen.

Sebiet kans om 9 punten los te komen. Zal wel niet makkelijk worden, gent is toch op dreef. Maar zonder odjidja helpt wel 🤩
Moge de beste winnen, jammer dat er geen publiek aanwezig mag zijn. Union stond met stip op nr 1 als verplaatsing dit seizoen. Ik gun jullie de 3 punten, maar we hebben nog iets goed te maken na het onverdiende puntenverlies tegen jullie ;)

Dat zinnetje had je al voorgeprogrammeerd zeker? ;)
Edit: 5de rode kaart op 21 wedstrijden trouwens.
3de op 4 wedstrijden.

Vandaag Fai tegen ZW.
donderdag Bokadi tegen Gent
geen tegen OHL
tegen Beerschot uitgesteld
12/12 Pavlovic tegen Antwerp

allez, als ge ver genoeg gaat kunt ge elk probleem minimaliseren, maar dat zijn dus 3 rode kaarten op 14 dagen...

Dramatische match opnieuw van ons. Eerste echt schot op doel (flutkans van Seck niet meegerekend) en bingo, merci Gano. Er is toch nog echt veel werk aan de winkel. Positieve zaken: logische/correcte opstelling en wissels, dat is al iets :).

3de op 4 wedstrijden.

Vandaag Fai tegen ZW.
donderdag Bokadi tegen Gent
geen tegen OHL
tegen Beerschot uitgesteld
12/12 Pavlovic tegen Antwerp

allez, als ge ver genoeg gaat kunt ge elk probleem minimaliseren, maar dat zijn dus 3 rode kaarten op 14 dagen...
Ja en dat zijn net dan de 3 rode kaarten van de 5 op het ganse seizoen. Jij mag voor jezelf dan nagaan of iets meer dan 14d teruggaan veel is of niet. Ik vind het gewoon allemaal goedkope woorden.
En vandaag had ik dan nog mijn twijfels met die 2de gele kaart van Fai, maar daarvoor moet ik het eens opnieuw bekijken.

Kvk is nooit akkoord geweest met uitstel.
Het eerste bericht op hun site sprak nog over 'na onderling overleg' en beetje daarna hebben ze dat ingetrokken en dat bericht met de dreigementen met rechtszaken geplaatst. Ik heb het zelf op Twitter gelezen want Antwerp was ook getagd.

Ja en dat zijn net dan de 3 rode kaarten van de 5 op het ganse seizoen. Jij mag voor jezelf dan nagaan of iets meer dan 14d teruggaan veel is of niet. Ik vind het gewoon allemaal goedkope woorden.
En vandaag had ik dan nog mijn twijfels met die 2de gele kaart van Fai, maar daarvoor moet ik het eens opnieuw bekijken.
Ja, maar dat maakt het "wekelijkse kost" verhaal wel realiteit, deze maand.
En als je ze dan ziet spelen, zoals tegen Gent donderdag, zit er gewoon veel frustratie in die ploeg op't moment.

Terug
Bovenaan