Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zet dien er nu echt Amuzu in ... Hopelijk ontploft dien is het word tiijd , maar ik twijfel hahaha
I have never been so happy to be so wrong.Gaat Amuzu er nu inkomen? Boeken toe dan![]()
Sowieso. Voetballer en vechter en loperEen type Trebel?![]()
Ook wel ja. Èèn echte bal afpakker is wel genoeg samen met een goede voetballer. Nu hebt ge er 2 die geen van beiden zijnGe mist een Balanta op het middenveld![]()
Gohja, we duwen toch te weinig door vind ik.Hoe ist mogelijk, als her hier 5-0 staat hadden ze niks te zeggen gehad. Hoe lucky
Hoe ist mogelijk, als her hier 5-0 staat hadden ze niks te zeggen gehad. Hoe lucky

De eerste helft was Anderlecht mss beter begonnen, maar doen alsof 0-1 logisch was geweest is ook onzin he. Club verdient hier zonder meer de overwinning.
Dan werkt ge ook aan 100% af aan jullie kant..
Het had in de eerste helft ook eerst 0-1 kunnen zijn
Die wisselt echt goede matchen af met echt dramatische. Heeft werkelijk niets goed gedaan deze match.Kouamé is toch ook meer zwakke spits. Is toch geen materiaal voor een topploeg in België
dan zie ik steeds de verkeerde matchen van hemDie wisselt echt goede matchen af met echt dramatische. Heeft werkelijk niets goed gedaan deze match.
idd te weinig doorgegaan voor de 2-0 en dat we 1 gingen binnen krijgen stond in de sterren geschreven.Gohja, we duwen toch te weinig door vind ik.
Die kans van Yari moet er eigenlijk in en is het 0-1. Dus dat was wel logisch geweest dan. Hoe het erna zou keren weet je niet want tot dan was club onzichtbaarDe eerste helft was Anderlecht mss beter begonnen, maar doen alsof 0-1 logisch was geweest is ook onzin he. Club verdient hier zonder meer de overwinning.