Jupiler Pro League 2021-2022

typisch KVM

tegen topploegen halen we resultaten om de march erna te verliezen.

Deze is op conto van de trainer. Op het einde een verdediger laten invallen om dan massaal achteruit te kruipen en dit tegen de grote spelers van Zulte.

typisch KVM

tegen topploegen halen we resultaten om de march erna te verliezen.

Deze is op conto van de trainer. Op het einde een verdediger laten invallen om dan massaal achteruit te kruipen en dit tegen de grote spelers van Zulte.
Ik las omgekeerde reacties bij ons na de nederlaag tegen Standard :laugh: Blijven aanvallen terwijl je 2-1 voorstaat en dan nog met 2-3 verliezen.

Wat een zottekot, zelfs zonder alcohol 😂 deze gaan we nog even herinneren. Blijven vechten, serieus wa risico's genomen ook.

Maar wat een karma voor die kut keeper. Vanaf min 30 tijdrekken en dan zo'n heeeeerlijle goal. Opnieuw een delirium 😂😂😂

Dictator Dury ligt buiten en onze ploeg speelt terug vrij en met passie. Spelers staan op hun correcte plaats en er worden wissels doorgevoerd, moeilijk is dat niet maar we zijn het alvast niet gewoon. Tegen Standard, dat in een dipje zit, vallen zeker punten te rapen!

Toch benieuwd naar vanmiddag.

Ik zie ons niet meteen winnen op Jan Breydel, daarvoor is onze verdediging nog te onstabiel. Zie Magallan bv wel een goaltje weggeven.

Maar ben vooral benieuwd naar het spel dat we er gaan brengen. Laatste matchen tegen de kleinere ploegjes was dat wel leuk om zien. En ook thuis tegen Brugge en op Genk konden we wel leuk voetballen bij momenten. Hopelijk vanmiddag meer van dat.

Zeer benieuwd hoe Zirkzee, Kouamé, Verschaeren en Refaelov het zullen doen tegen een zeer sterke tegenstander.

Ben ook wel benieuwd. Beide ploegen kunnen heel wisselvallig zijn dus ik zie meerdere mogelijke scenario's.
Maar Anderlecht staat er meestal wel in topmatchen, iets wat Brugge dit seizoen in de eigen competitie te weinig gedaan heeft.

Ik hoop vooral dat Clement voor een keer normaal doet in een topmatch en niet plots start met Mbamba en Vanderbrempt ofzo

Ben ook wel benieuwd. Beide ploegen kunnen heel wisselvallig zijn dus ik zie meerdere mogelijke scenario's.
Maar Anderlecht staat er meestal wel in topmatchen, iets wat Brugge dit seizoen in de eigen competitie te weinig gedaan heeft.

Ik hoop vooral dat Clement voor een keer normaal doet in een topmatch en niet plots start met Mbamba en Vanderbrempt ofzo
wij geven gewoon gemakkelijk goals weg , maar scoren er veel , het zal gewoon geluk en de vorm van de dag zijn :p
Laat ons hopen dat de scheids het niet verkloot ....

Als Clement start met Vanderbrempt weet ik het ook niet meer hoor. Zou er hier iemand, als je club wil laten winnen, die in de ploeg zetten?

Blijft toch zuur dat er geen uitsupporters aanwezig mogen zijn omdat ze zich in Standard en Beerschot niet kunnen gedragen.

Heeft er iemand aan Verboomen gevraagd om correct te fluiten? ;)

Terug
Bovenaan