Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar het was op, de relatie en chemie tussen club/spelers/supporters. 3 jaar al aftakelingDury weg.
Respect voor die man, als voetballer zelfs niets voorgesteld en is echt nog één van de zeldzame gevallen die erna als trainer van een hobby zijn beroep heeft kunnen maken - op het hoogste niveau in België zelf. En nog eens 20 jaar bij dezelfde club. Chapeau.
Polspoel op Canal+ vroeger vond ik ook nie slecht (al was ik toen nog wat jonger dus minder mee bezig)Raes is en zal altijd de koning blijven. Mensen zullen pas beseffen bij het aantreden van Aster beseffen wat voor een diamant Frank is.
De verlengingen van de verlengingen in de 11(de minuut, komaan dat was toch gewoon een hilarisch moment. Dat mensen zich daar zo in opwinden... Vergissen is menselijk, wat maakt het uit. Luca Oyen ipv Davy Oyen. Toch 50% juist dus hij mag over naar het volgende studiejaar.
Ik heb Raes echt nog nooit inhoudelijks iets interessant weten te zeggen over voetbal. Het was een 'ok' commentator vroeger. Maar de laatste 10 jaar is dat echt een seniele man met veel domme vragen.Raes heeft zich natuurlijk wel bewezen in de toekomst en kent echt wel veel van het voetbal. Helaas is die parate kennis een aantal jaar geleden gestopt. Als je die hoort vertellen over vroeger dan kent die nog alle details.
Zijn job bij extra-time is dan ook moderator en niet analist. Daar speelt hij een beetje een rol ook natuurlijk.Ik heb Raes echt nog nooit inhoudelijks iets interessant weten te zeggen over voetbal. Het was een 'ok' commentator vroeger. Maar de laatste 10 jaar is dat echt een seniele man met veel domme vragen.
ik heb Polspoel ooit bij een bal die overging zich 5 minuten lang horen afvragen waarom die goal niet goedgekeurd was.Polspoel op Canal+ vroeger vond ik ook nie slecht (al was ik toen nog wat jonger dus minder mee bezig)
In het algemeen is het commentaar op de franse zenders wel aangenamer om naar te luisteren en meer passie
Polspoel was nog wel fijn, en vader foeterte altijd dat ne rsca supporter was ( geen idee eigenlijk ).ik heb Polspoel ooit bij een bal die overging zich 5 minuten lang horen afvragen waarom die goal niet goedgekeurd was.
het was letterlijk de laatste actie van de match, anders zou het nog langer geduurd hebben.
Anderlecht , Antwerp , Standard weet ik vanbuiten , denk dat Pientere Peter hetzelfde zei . De Basis dus ."zucht" Kom eens met wat voorbeelden in plaats van te veralgemenen op basis van niks he.
Ik wil eerst eens zien of het we beter zal gaan ;-)Ik ga mij zat drinken vandaag
Wat een mooie dag
Ja dat waarschijnlijk niet.Ik wil eerst eens zien of het we beter zal gaan ;-)
Laat Zulte maar degraderen nu.
Op rsca en gent heeft hij zich constant laten opnaaien door het publiek. Op standard hebben we zelf nog niet gespeeld.Anderlecht , Antwerp , Standard weet ik vanbuiten , denk dat Pientere Peter hetzelfde zei . De Basis dus .
Als Aster uw vergelijkingspunt is dan is het niet moeilijk om er goed uit te komen natuurlijk.Raes is en zal altijd de koning blijven. Mensen zullen pas beseffen bij het aantreden van Aster beseffen wat voor een diamant Frank is.
Ach komaan, de dag dat jij nooit eens een fout of verspreking ondergaat, dan misschien.
maar tot zolang: leven en laten leven zeker?
Zijn passage bij Midmid is of onlangs bij bij 90 minutes zijn daar voorbeelden van.Ik heb Raes echt nog nooit inhoudelijks iets interessant weten te zeggen over voetbal. Het was een 'ok' commentator vroeger. Maar de laatste 10 jaar is dat echt een seniele man met veel domme vragen.
Dat is zen enige taak hè , namen correct zeggen en bij de juiste voetballer zetten ….Ben ook wel "fan" van Aster.
"Een verspreking" en "een fout" is wat anders dan echt tien keer "Davy Oyen" te zeggen tegen "Luca Oyen" of meerdere keren herhalen hoe Sadick en McKenzie op elkaar lijken (die hebben letterlijk enkel de huidskleur gelijk), McKenzie met Bongonda te verwarren en in andere matchen zelfs blanke spelers Cuesta te noemen.
Gisteren eens een keer niet naar het stadion gegaan en gadverdamma wat was dat met die kemels.
Allee dan heb ik de foute ploeg … maar het zijn maar veronderstelling .Op rsca en gent heeft hij zich constant laten opnaaien door het publiek. Op standard hebben we zelf nog niet gespeeld.
Naïef, enthousiast, met heel veel liefde voor het spelletje met en heel wat kennis. Zie hem de toekomst worden, en heb daar geen probleem mee.Vind Aster trouwens ook best wel aangenaam, snap de "haat" tegen hem niet zo goed.