Jupiler Pro League 2021-2022

Dat dit het seizoen teveel zou worden voor Dury zat er wel al een tijd aan te komen he.
Zonde dat het zo moet aflopen na al die jaren maar het trekt ook echt op niks bij Zulte-Waregem.

Ik snap toch echt niet hoe je met dat Genk op deze plaats kunt staan of dit aantal punten kunt hebben.
Dat is een ploeg om top 4 te spelen (toch met de weelde die ze voorin hebben).

Veel onkunde en ook gewoon heel veel pech. Kijk naar gisteren: een afgeweken bal en een wereldgoal. Als Genk het zelf niet verpest door geklungel, zal het wel weer iets anders zijn.

Hoewel het ontslag begrijpelijk is mogen we zijn afgelegd parcours niet onderschatten doorheen de jaren en mag het wel eens in de verf gezet worden.
Bij deze:
  • 1991 Kampioen 1ste pr.
  • 1995 Kampioen 4de Klasse
  • 1999 Kampioen 4de Klasse
  • 2002 Kampioen 3de Klasse
  • 2005 Kampioen 2de Klasse
  • 2006 Beker van België
  • 2006 Trainer van het Jaar
  • 2013 Trainer van het Jaar
  • 2013 Trofee Raymond Goethals
  • 2013 Coach van het Jaar
  • 2013 Guy Thys Award
  • 2017 Beker van België

Ik snap tbh niet dat de bazen die bezig zien en denken van... goed zo.
Hetzelfde met die commentaar en analyses van Deferme en De Bilde.
Raes heeft zich natuurlijk wel bewezen in de toekomst en kent echt wel veel van het voetbal. Helaas is die parate kennis een aantal jaar geleden gestopt. Als je die hoort vertellen over vroeger dan kent die nog alle details.

Binnen een maand is het toch afgelopen met Frank Raes hé. Dan kunnen we over de volgende klagen. Denk dat Raes nog altijd wel een leuk figuur zal blijven om te gast te zijn in podcast enzo.

Jammer voor Dury. Zonde dat het zo moet eindigen. Ik verwacht nu eerlijk gezegd niet zoveel beterschap meer de komende 6 maanden, buiten misschien een kleine opflakkering in het begin.

Raes heeft zich natuurlijk wel bewezen in de toekomst en kent echt wel veel van het voetbal. Helaas is die parate kennis een aantal jaar geleden gestopt. Als je die hoort vertellen over vroeger dan kent die nog alle details.
In het verleden bedoel je? :unsure:
Doet me gewoon denken aan een seniele bompa die blijft zeveren over vroeger.

Raes heeft zeker zijn verdienste. Bij fragmenten van vroeger gaf die goede commentaar en in podcasts is die ook aangenaam. Nu is hij echter volledig de weg kwijt en leeft hij in het verleden. Hoe vaak die zich vergist is ongelofelijk.

Raes is en zal altijd de koning blijven. Mensen zullen pas beseffen bij het aantreden van Aster beseffen wat voor een diamant Frank is.

De verlengingen van de verlengingen in de 11(de minuut, komaan dat was toch gewoon een hilarisch moment. Dat mensen zich daar zo in opwinden... Vergissen is menselijk, wat maakt het uit. Luca Oyen ipv Davy Oyen. Toch 50% juist dus hij mag over naar het volgende studiejaar.

Dury weg.

Respect voor die man, als voetballer zelfs niets voorgesteld en is echt nog één van de zeldzame gevallen die erna als trainer van een hobby zijn beroep heeft kunnen maken - op het hoogste niveau in België zelf. En nog eens 20 jaar bij dezelfde club. Chapeau.

Raes is en zal altijd de koning blijven. Mensen zullen pas beseffen bij het aantreden van Aster beseffen wat voor een diamant Frank is.

De verlengingen van de verlengingen in de 11(de minuut, komaan dat was toch gewoon een hilarisch moment. Dat mensen zich daar zo in opwinden... Vergissen is menselijk, wat maakt het uit. Luca Oyen ipv Davy Oyen. Toch 50% juist dus hij mag over naar het volgende studiejaar.
Geef mij maar Aster i.p.v. Raes.

En dan hebt gij lage verwachtingen als ge iemand wilt die de namen nog niet eens weet.

Terug
Bovenaan