Jupiler Pro League 2021-2022

Tis wat onduidelijk of jullie burgemeester die beslissing genomen heeft of minister Verlinden zal een groot verschil maken. Feit is dat zelf de dag ervoor al op het nieuwsblad stond dat de match mogelijk niet kon doorgaan.
Zou zowel de burgemeester als de gouverneur zijn geweest.
Normaal gezien moeten ze dat wel kunnen weerleggen.

Net even het reglement gelezen, blijkbaar maken ze daar geen gewag van het aantal uren, gewoon "door lokale overheid".
Het enige wat ik wel heb vernomen, is dat de gouverneur dit ook zou beslist hebben, dat is dan weer niet lokaal.

Zou wel triestig zijn dat wij door staking bij de politie 0-3 aan ons broek hebben, hier kunnen voor een keer eens niks aan doen.
Tuurlijk wel. Zorgen dat de match kan doorgaan op neutraal terrein (desnoods zonder fans), het was al ff geweten. Dan kan je al wel nodige stappen zetten

Al snap ik nog steeds niet waarom er zoveel politie zou moeten zijn voor deze zogenoemde Risicomatch. Er mochten GEEN Beerschot supporters aanwezig zijn

Al snap ik nog steeds niet waarom er zoveel politie zou moeten zijn voor deze zogenoemde Risicomatch. Er mochten GEEN Beerschot supporters aanwezig zijn
Die "fans" van Standard durven nogal eens het eigen veld op te lopen om hun eigen spelers de levieten te lezen toch?

Tuurlijk wel. Zorgen dat de match kan doorgaan op neutraal terrein (desnoods zonder fans), het was al ff geweten. Dan kan je al wel nodige stappen zetten

Dat is toch niet allemaal op 1 dag te regelen?

Geen idee, waarom niet?
Ze wouden zelf de match laten doorgaan achter gesloten deuren dus voor de fans moet je het precies al niet doen
Je vergeet hier toch ook wel ff de organisatie omtrent beelden, dus VAR enzo, dat heeft ook allerhande calibratie enzo nodig lijkt me.

Op zich hoort het allemaal niet en mag/moet het altijd bestraft worden als de ref het hoort

Hoe reageer jij op uw werk als een collega afkomt "hey hoerezoon" of "zeg eens dat uw ma zich wast, ze stonk nogal gisteren" "verdiend ge niet genoeg, dat ik gisteren uw madam op de chausseéé zag staan" of wat zeggen ze allemaal tegen elkaar
Ge moogt het rap gaan uitleggen bij personeelsdienst denk ik

Een Afrikaan die zijn contintent/familie als kind heeft verlaten en nu verantwoordelijkheid is voor het rondkomen/in leven blijven van zijn familie of het hele dorp. Kan wel begrijpen dat die band hechter is en ze er zwaarder aan tillen.
Ge weet niet wat iemand privé meemaakt of heeft meegemaakt en hoe hard het iemand kwetst

Spreek met uw voeten en doet waarvoor men u betaald, al de rest laat ge achterwege
Alleen is dat meestal geen collega maar een concurrent die u moeder niet eens kent :unsure:

Alleen is dat meestal geen collega maar een concurrent die u moeder niet eens kent :unsure:
Komkom, dat zijn evengoed collega's hé
En mijn collega's op mijn werk kennen mijn moeder en mijn familie ook niet

Het valt gewoon niet goed te praten
En Amallah is ook geen Afrikaan, die is gewoon hier in België geboren

Die Frank Raes is toch een schande om op TV bezig te horen. Die is zo dement als de pest. Constant Davy Oyen zeggen i.p.v. Luca Oyen. Oprotten met die kerel.

Die Frank Raes is toch een schande om op TV bezig te horen. Die is zo dement als de pest. Constant Davy Oyen zeggen i.p.v. Luca Oyen. Oprotten met die kerel.
Ik snap tbh niet dat de bazen die bezig zien en denken van... goed zo.
Hetzelfde met die commentaar en analyses van Deferme en De Bilde.

Ach komaan, de dag dat jij nooit eens een fout of verspreking ondergaat, dan misschien.

maar tot zolang: leven en laten leven zeker?

Ik snap toch echt niet hoe je met dat Genk op deze plaats kunt staan of dit aantal punten kunt hebben.
Dat is een ploeg om top 4 te spelen (toch met de weelde die ze voorin hebben).

Terug
Bovenaan