Jupiler Pro League 2021-2022

Zou daar niet rouwig om zijn, maar nog liever Mazzu aan't eind van 't seizoen.

Om Clement op te volgen en dan dezelfde fout te maken als bij Genk? Of mogelijk heeft hij uit zijn fouten geleerd...
Nu, dat van Blessin zou blijkbaar over vorig seizoen gegaan zijn waarna ze uiteindelijk toch het vertrouwen aan Clement gegeven hebben.

Ook op lager niveau is het prijs.

Ook op lager niveau is het prijs.
En door die idioten gaan we binnenkort van die klote Engelse toestanden krijgen. Niet meer staan, geen drank in de tribune, geen spandoeken,...

En door die idioten gaan we binnenkort van die klote Engelse toestanden krijgen. Niet meer staan, geen drank in de tribune, geen spandoeken,...

Engeland is toch het summum qua beleving zegt iedereen?
Geen drank en geen spandoeken (hop hop Genk naar de top, Anderlecht is een flop) vind ik echt geen verlies. Staantribunes zijn imo wel een must.

Geen drank en geen spandoeken (hop hop Genk naar de top, Anderlecht is een flop) vind ik echt geen verlies. Staantribunes zijn imo wel een must.
Vroeger was Engeland het summum. Nu is die sfeer naar de klote met hun regels.

Vroeger was Engeland het summum. Nu is die sfeer naar de klote met hun regels.
Maar hoe het nu is kan het ook niet verder korte lijst van dit seizoen

- club brugge : man in coma geslagen, biergooien naar spelers
-Standard : twee maal op het veld komen, meermaals vuurwerk op het veld, bommeke bij romo ( keeper ohl )
- antwerp : europees van alles gooien, vuurwerk in ander vak gooien
-Beerschot : veld opkomen, vuurwerk in vak gooien van antwerp
-Gent : nu gaan relschoppen in match van lokeren
- Genk : steen door de ruit van bus gooien

Het eene is al wat zwaarder dan het andere, maar globaal is het veel op korte tijd.

Nog belachelijker dan die acties zijn die belachelijke Instagram en Facebook accounts die dat voetbalgeweld verheerlijken en daarbij politie uitschelden. Kunnen die accounts niet geband worden voor het verheerlijken van geweld ofzo.

Daarom worden de clubs waar SK Roeselare-Daisel op verplaatsing gaat, aangeraden om voor hun fans een biertentje te plaatsen ver van de thuissupporters en alleen bier te serveren in plastic bekers. In Wervik was dat bijvoorbeeld niet het geval. Het resultaat was tientallen kapot gegooide bierflesjes.

Ongezien toch, kleine voetbalclubs moeten extra aanpassingen doen en kosten maken omdat zo'n marginalen wat idioot komen doen.

In 2e amateur worden wedstrijden tegen Aalst en Lokeren bv gezien als "risicowedstrijden". Dus met aparte ingang, drank -en eetstanden, toiletten, etc ...
Dusja, de thuisclub moet ook overleg doen met de gemeente/stadsbestuur en de politie. Zelf nog meegemaakt met de 3e ronde beker van België tussen Westhoek vs Lyra Lierse (die dan juist in 3e amateur gingen aantreden).

Iedereen in 1990 ofwat? Ondertussen is Engeland een land waar ge quasi rijk moet zijn of al uw geld in uw hobby moet steken om naar de voetbal te gaan. En dat is een land waar ge een jarenlang stadionverbod kunt krijgen om te staan.
En geen drank is een gigantisch verlies. Veel van de tijd is voetbal net leuk omdat ge daar met uw vrienden nog een pint kunt drinken wat al veel moeilijker is in het leven als volwassene met een gezin.

Als ik via het werk UCL tickets bestel voor Engeland vallen die prijzen altijd wel goed mee eigenlijk. Duitsland is wel het goedkoopst van de toplanden.
PSG is veruit het schandaligst van bedragen :')

Vanaf je laag genoeg gaat wel. In de PL trekt het op geen hol meer. Championship vind je nog wel een aantal leuke stadions en vanaf League One is het wel echt plezant. Voor Corona nog gaan kijken naar AFC Wimbledon en dat is gewoon geweldig geestig. Datzelfde weekend ook Millwall gedaan en daar heerst op de tribunes nog wel een goeie luide sfeer maar qua randanimatie is het daar ook al een pak minder (allemaal zitjes, geen drank op de tribune,...)
Maar er zijn genoeg andere landen waar ik persoonlijk vind dat de sfeer beter/vuriger is dan in Engeland. Maar dan zit je al vaak in het Oostblok waar het dan weer niet 100% veilig is. Griekenland zou ook een topper zijn. En persoonlijk heb ik het ook wel voor Duitsland. Daar zie je dan vaak ook wel betere voetbal in de Bundesliga dan in die Balkan landen waar je toch meer voor de sfeer gaat dan voor de match zelf.

In 2e amateur worden wedstrijden tegen Aalst en Lokeren bv gezien als "risicowedstrijden". Dus met aparte ingang, drank -en eetstanden, toiletten, etc ...
Dusja, de thuisclub moet ook overleg doen met de gemeente/stadsbestuur en de politie. Zelf nog meegemaakt met de 3e ronde beker van België tussen Westhoek vs Lyra Lierse (die dan juist in 3e amateur gingen aantreden).
Ik heb al eens combiregeling gehad in 3e provinciale... Compleet van de pot gerukt.

In de GvA staat er een artikel over de vuurpijlengooier op Beerschot van afgelopen weekend. Volgens vrienden is het buiten het voetbal een creme van een gast, en ligt de schuld bij foute vrienden uit de harde kern en cocaine + alcohol mix tijdens wedstrijden.
Beerschot-fans die op de FB-pagina kritische opmerkingen plaatsen, worden afgedreigd door andere leden van die harde kern om hun bek te houden.

Gezellig boeltje toch altijd.

Crème van een gast die paar jaar geleden al veroordeeld is geweest voor slaan en verwondingen :unsure:

Crème van een gast die paar jaar geleden al veroordeeld is geweest voor slaan en verwondingen :unsure:

Klopt, maakte ik al melding over:

De krankzinnige supporter in Antwerpen is alvast opgepakt en wordt voorgeleid met poging tot doodslag en brandstichting. Verbazingwekkend genoeg (not) niet de eerste keer dat hij met het gerecht in aanraking komt over voetbalgeweld-gerelateerde zaken.

Terug
Bovenaan